Rare drømmer? Fortell!

Dutterina

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Har lest at man får livlige drømmer. År man er gravid, jeg kan vel starte! Jeg husker drømmene mine veldig godt, og det er dessverre litt mareritt som gjør at jeg gleder meg til å gi klem til mannen min hver morgen, for i drømmene skjer det alltid ett eller annet med mannen (tolker det som at jeg er redd for å miste ham)..

Og en annen kveld drømte jeg at kjæresten plagte meg [emoji12]

Hvordan går deres drømmer?

Første rare drøm i natt faktisk. Drømte at han fridde til meg på et kjøpesenter, utkledd som Draco Malfang. Veldig veldig usannsynlig!!!

Har drømt helt vanvittige drømmer.
Både om venner, samboer og gutten min:(
Det er mer som mareritt.

Jeg har alltid hatt veldig sterke drømmer, men i natt drømte jeg at jeg så en kamerat partere en mann.. Det var litt ekkelt, drømmen var alt for realistisk og jeg skal aldri spise koteletter igjen :dead:

Jeg har alltid hatt veldig sterke drømmer, men i natt drømte jeg at jeg så en kamerat partere en mann.. Det var litt ekkelt, drømmen var alt for realistisk og jeg skal aldri spise koteletter igjen :dead:

Hahaha, Offdå![emoji33][emoji33] høres forferdelig ut!

Drømmer rare drømmer om klovner som jager meg og skal se meg inn i øynene :p tror jeg må slutte å se skrekkfilmer :D

Hadde en drøm for et par netter siden. Da var det sjefen min som hadde gjort noe alvorlig galt og prøvde å dekke over det for omverden. Hun truet meg med å sende en varmesøkende misil på meg om jeg sa noe til noen [emoji23]

Hadde en drøm for et par netter siden. Da var det sjefen min som hadde gjort noe alvorlig galt og prøvde å dekke over det for omverden. Hun truet meg med å sende en varmesøkende misil på meg om jeg sa noe til noen [emoji23]

Hehehe! [emoji13] høres ut som en av mine drømmer [emoji13]

Drømmer mye at mannen min går fra meg! Sikkert fordi han har sagt at han rømmer til Afrika hvis det er tvillinger (jeg har tvillinger fra før) :hilarious:

Drømte at jeg satt til et middagsbord med ei jeg vet er død. Alle der visste også at hun var død selv om vi satt å pratet med henne. Veldig ubehagelig.

Jeg har hatt mye drømmer, men ikke mareritt. Mer sånne kaosdrømmer. Men, huksker de ikke lenge etter jeg våkner.
Idag våknet jeg, og tenkte jeg måtte notere. Tok opp mobilen og har notert: Drøm
...Sovnet visst

I natt hadde jeg en såå virkelig drøm at jeg trodde på den da jeg våknet, haha. På en eller annen måte kom det frem i drømmen at jeg slett ikke hadde ligget med typen min den siste måneden, men vært utro med to forskjellige menn, begge med mørkt hår og brune øyne, og det slo meg at dette kommer til å bli oppdaget når ungen kommer! Hvordan skal den ellers ha fått brune øyne? Og var oppriktig bekymret for hvordan jeg skulle få til å sno meg ut denne av situasjonen, hahaha.

Jeg har hatt mye drømmer, men ikke mareritt. Mer sånne kaosdrømmer. Men, huksker de ikke lenge etter jeg våkner.
Idag våknet jeg, og tenkte jeg måtte notere. Tok opp mobilen og har notert: Drøm
...Sovnet visst

Hehe, kjenner til følelsen! [emoji13]

Back
Topp