Rare cravings..

  • Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet
Klarer ikke å se for meg at egg og leverpostei er godt :hilarious: men har veldig lyst på leverpostei med rødbeter
Det var veldig godt. Hvertfall varmt egg og leverpstei :laughing002 Rødbet og leverpostei vet jeg mange spiser, så det er sikkert kjempe godt. Syns rødløk og ovnbaksleverpostei også er godt.
 
Jeg spist sjokolade is med oboy pulver over, litago og sjokoladeplate veldig ofte i mitt 1 svangerskap :sorry:
 
Med førstemann måtte jeg ha ferskpresset appelsinjuice.
Med andremann husker jeg ikke.
Nå smørbukkuler :wtf:
 
Ikke fått skikkelig dilla på noe som jeg må ha hele tiden, men må plutselig ha 1-2glass kefir i løpet av dagen - noe vi aldri hadde i hus før :hilarious:
 
Jeg er glad i skinke. Men nå er det ekstremt. Må ha MASSE skinke på maten. Og spiste pizza i helgen med skinke overalt og det smakte himmelsk :woot: og ost da.

I går kveld fikk jeg plutselig lyst på en tskje ketchup :knegg: og det ble det gitt
 
På søndag bare måtte jeg ha ertestuing! Enda så kvalm jeg er! Helt merkelig
 
Jeg cravet croissant med sjokolade forrige gang, og loff med norvegia.
På tirsdag fikk jeg lyst på honningmelon. Ble så skuffa da jeg spiste det for den var ikke moden :( nå har jeg hatt lyst på vannmelon i går og i dag, men ikke fått tak i det enda :D
Sjokolade croissant var øverst på lista mi sist svangerskap også, og jordbær. Det var faktisk det siste jeg siste før jeg fødte :D
 
Med første hadde jeg dilla på guacamole I første trimester og så hata jeg det som pesten resten av svangerskapet!
 
Jeg spist sjokolade is med oboy pulver over, litago og sjokoladeplate veldig ofte i mitt 1 svangerskap :sorry:
Å nå fikk jeg lyst på is med sjokoladepulver :D
 
Jeg fikk så ekstremt lyst på leverpostei med rødbeter i går, så mannen kjøpte rødbeter og ordnet mat til meg. Fy søren så skuffa jeg ble da jeg tok en bit :p
 
Det er farlig! Blir hekta :hilarious:
Prøver bevisst denne gangen å bli hekta på frukt te uten koffein :facepalm:
Hahaha garantert at du ikke blir hekta på det når du faktisk prøver :p
 
Er det bare meg som har cravings på alt!! Altså alt lukter godt og frister. Har 2 ting i hode nå og det er mat og sex.... skikkelig frustrerende :dance011:laughing001
 
Jeg har ikke cravings på noe. Det eneste nesten er iskaldt vann. ellers føler jeg at alt som inneholder sukker og fett gjør meg kvalm, og bare tanken på det gjør meg kvalm. Altså ikke mye jeg higer etter her.

Forrige svangerskap gikk jeg ned 7 kg, fordi jeg ble dårlig av absolutt alt. Første sommer noensinne uten iskrem på sommeren..
 
Er det bare meg som har cravings på alt!! Altså alt lukter godt og frister. Har 2 ting i hode nå og det er mat og sex.... skikkelig frustrerende :dance011:laughing001
Nei ikke på alt, og i hvertfall ikke sex :laughing021
 
Back
Topp