rar følelse nederst i magen.. OPPDATERT!!!

ORIGINAL: ludri

Her er testen jeg tok i dag [8D]:

 
 
Gratulerer så mye. Dette har gått meg hus forbi!!!!! Så kjekt da. Lykke til [:D][:D][:D]
 
ORIGINAL: Laban og Eilin

Gratulerer med spire i magen[:D]
nå begynner det å bli noen gravide her ja[:)]........nesten så jeg blir værpesyk selv[8D]
 
Takk takk jenter!! [:D][:D][:D] Kjenner det har sunket inn nå.. [;)] Trøttheten har begynt å tynge over meg, og jeg kjenner at jeg vil spise og spise [&:][8D] *lykkeliten* 
 
ORIGINAL: Surregåsa

ORIGINAL: ludri

ORIGINAL: Ho Mor

Velkommen i klubben
Skal jeg fortelle deg en ting? Jeg har ikke hatt ondt i puppene en eneste dag, og jeg er 15 uker på vei. Jeg har heller ikke vært kvalm, trett eller svimmel. Ikke hatt noen symptomer utenom uteblitt menstrusjon og positiv test[:D] mye som tyder på at du er like heldig[:)] Så hvor langt er du på vei da? 5-6 uker? Så gøy!!!!!
Håper virkelig at jeg er like heldig som deg..[:)] Kjenner litt ømhet nederst i magen, men regner med at det går vekk snart (var slik forrige gang) Var litt kvalm i går kveld (var kvalm om kvelden forrige graviditet), og kjente d i ettermiddag da jeg var sulten, men ellers fin i form [;)] juuuhuuu er så rart [:D][8D] to så tette hihi!! [:D][:D][:D]


Forresten, for et super nydelig bilde du har av gullet ditt. [:D] Tuuuusen takk!!!!! [:)][:)][:)]
 
åhhhh gratulerer så mye[:D][:D]kjempe koselig å høre[:D][:D][:)][:)]lykke til med den lille spiren å lykke til med  svangerskapet[:D][:D]kjempe morro å høre dette her[:D][:D]
 
Johooooooo! En ny verdensborger er på vei! Gratulerer så himmla mye! Dere er heldige! Kose kose kose seg masse masse i svangerskape. Kjenner jeg begynner å savne den "levende" magen selv...snufs[:)]Men vi skal kanskje prøve igjen i oktober/november[;)] 
 
NÆÆÆÆÆÆ!!!!! [:D][:D][:D][:D][:D]
SÅ UTROLIG GØY!! GRATULERER SÅ KJEMPEMASSE!!!


*bittelitt misunnelig*[:D]
 
Back
Topp