rar følelse nederst i magen.. OPPDATERT!!!

Lykkeliten ;)

Gift med forumet
Har en merkelig følelse nederst i magen... Ubehagelig å ha på stram bukse liksom.. Som om jeg må tisse eller noe..[8|] Noen som har hatt det slik? ikke vondt når jeg tisser eller noe.. Tenker gravid? men har ikke vonde pupper.. Har ikke hatt mensen siden 20 jan, men jeg har sjeldne menstruasjoner så trenger ikke bety noe.. tenkte jeg skulle skaffe en test i morgen. Greit å vite liksom.
 
ja hihi er jo litt spennendes [:D] Bruker ikke prevensjon vi er bare forsiktige [8D] Men jeg måtte jo gå på hormoner for å bli gravid sist gang så jeg tror ikke jeg er gravid.. Greit å være sikker uansett, skal i utdrikkningslag i helgen så da vil jeg forsikre meg om at jeg ihvertfall ikke er gravid [:)]
 
ORIGINAL: Kavring1

oi..spennende!!!!!
Ja må jo lage litt spenning her inne vettu [:D]
 
ORIGINAL: tullemor_86

spennende.. krysser fingrene for deg[:D]
 
Jamen da luerer jeg på om du harfått tak i test og testa nå da????[:D][8D]
 
(Kan jo være her er en annen tråd men leser meg fremover bakfra jeg nå[;)][8D][:D])
 
ORIGINAL: mamma88 og Sunniva

Oj, så spennede[:D] Nå må du komme å fortelle oss hva som skjer da...


JA! fortell så fort du vet noe!!
 
Har enda den "rare" følelsen nederst i magen...[8|] Regna med å få testene jeg bestillte i posten i dag, men ingen kom [&:] I morgen må de bare komme!! Regner ikke med at jeg er gravid, har ingen andre sympt på det..[8|] Vi tenkte å kjøre på til sommeren [:D]
 
ORIGINAL: Laban og Eilin

oi,så spennende[:D]
 
Her er testen jeg tok i dag [8D]:
 
Velkommen i klubben
Skal jeg fortelle deg en ting? Jeg har ikke hatt ondt i puppene en eneste dag, og jeg er 15 uker på vei. Jeg har heller ikke vært kvalm, trett eller svimmel. Ikke hatt noen symptomer utenom uteblitt menstrusjon og positiv test[:D] mye som tyder på at du er like heldig[:)] Så hvor langt er du på vei da? 5-6 uker? Så gøy!!!!!
 
Gratulerer så masse med spiren og velkommen til gravid gjengen[:)]
 
Gratulera [:D][:D]
 
takk [:D][:D][:D] var litt uventa, men er utrolig glad!![:)][;)][8D] Tror jeg er ca 5-6 uker på vei ja... D har ikke sunket helt inn enda...[8D]
 
ORIGINAL: Mamman til go`jenta

Gratulerer så masse med spiren og velkommen til gravid gjengen[:)]
 
GRATULERER SÅ MASSE!!! [:D] 
 
Å herregud noe så moro!!!! Gratulerer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
ORIGINAL: Ho Mor

Velkommen i klubben
Skal jeg fortelle deg en ting? Jeg har ikke hatt ondt i puppene en eneste dag, og jeg er 15 uker på vei. Jeg har heller ikke vært kvalm, trett eller svimmel. Ikke hatt noen symptomer utenom uteblitt menstrusjon og positiv test[:D] mye som tyder på at du er like heldig[:)] Så hvor langt er du på vei da? 5-6 uker? Så gøy!!!!!
Håper virkelig at jeg er like heldig som deg..[:)] Kjenner litt ømhet nederst i magen, men regner med at det går vekk snart (var slik forrige gang) Var litt kvalm i går kveld (var kvalm om kvelden forrige graviditet), og kjente d i ettermiddag da jeg var sulten, men ellers fin i form [;)] juuuhuuu er så rart [:D][8D] to så tette hihi!! [:D][:D][:D]
 
ORIGINAL: ludri

ORIGINAL: Ho Mor

Velkommen i klubben
Skal jeg fortelle deg en ting? Jeg har ikke hatt ondt i puppene en eneste dag, og jeg er 15 uker på vei. Jeg har heller ikke vært kvalm, trett eller svimmel. Ikke hatt noen symptomer utenom uteblitt menstrusjon og positiv test[:D] mye som tyder på at du er like heldig[:)] Så hvor langt er du på vei da? 5-6 uker? Så gøy!!!!!
Håper virkelig at jeg er like heldig som deg..[:)] Kjenner litt ømhet nederst i magen, men regner med at det går vekk snart (var slik forrige gang) Var litt kvalm i går kveld (var kvalm om kvelden forrige graviditet), og kjente d i ettermiddag da jeg var sulten, men ellers fin i form [;)] juuuhuuu er så rart [:D][8D] to så tette hihi!! [:D][:D][:D]

 
Forresten, for et super nydelig bilde du har av gullet ditt. [:D]
 
Back
Topp