Ranmas garnnøster

Hurra for 5+6[emoji173]️
Godt å høre at det ikke kun er jeg som har ømme bryst... Altså jeg trodde de var ømme før IKM, men nå så ER de ømme[emoji47]

Jeg tror også at det plutselig har kommet blod da jeg har murringer og samtidig kjenner det er småvått der nede, heldigvis bare økt utflod. Etter SA sist så er jeg heeeelt paranoid:/ Men det går nok bra denne gangen[emoji7]

Jøss, hun kontordamen må ha hatt en dårlig dag, går faaaktisk an å være blid og ;)

Gleder meg til å følge deg videre!
Tusen takk [emoji16]
 
Så koselig at dere skal gifte dere! :D gratulerer så mye! :) Vi planlegger også bryllup! <3 men tenker det blir sommeren 2019 da.. får ta en ting om gangen ;)

Kjenner igjen frykten for at noe skal skje under samleie.. vi tør ikke i det hele tatt.. hadde det kun en gang i forrige svangerskap, og da spontanaborterte jeg dagen etter.. sikkert helt tilfeldig, men det gjør jo at man tenker sitt! :( på ett eller annet tidspunkt må vi vel bare tørre, ellers blir det 9+ lange måneder! :p
Ja den ligger jo og murrer der, men forhåpentligvis gir nervene seg etter hvert [emoji4]
Ja håper virkelig det var tilfeldig [emoji27] Så leit at du fikk SA. Håper det går så bra som det skal denne gang [emoji173][emoji259]
 
Jeg kjenner meg forresten også igjen med dette å være redd for samleie akkurat nå. Vi har faktis ikke hatt det etter jeg fant ut at jeg var gravid (5 dager siden..) Fordi jeg rett og slett er kjemperedd det skal skje noe med lille spiren. Kjenner også mye murringer osv så er så redd. Men det er så fælt at deg skal være sånn og jeg får dårlig samvittighet.. Vi må jo kunne kose oss sammen uten at jeg skal være redd:/
Sant det du skriver.. her er vi 3 uker i minus og vi har funnet ut at vi må forsøke og finne tilbake nå [emoji27]
 
Vi planlegger ikke akkurat bryllup, men snakker veldig mye om det :) Han har fått beskjed om at dersom han skal fri så får han gjøre det ordentlig! [emoji14]
Vi er samboere, og jeg er nå 6+4.

Akkurat samleie har jeg ikke noe problemer med. Tenkte på det de første dagene etter jeg fant det ut, leste om det, og sluttet å være redd.. Vi er relativt ivrige på den biten, så vi er aktive flere ganger i uka (3-4, kan variere litt altså).
Noen ganger kjenner jeg murringer etterpå, men det er livmoren som trekker seg sammen, så helt naturlig :)

Har ikke noe ønske om å være overforsiktig, den lille reka er svært godt beskyttet i magen <3

Om det skulle skje noe vil det være innmari trist, men det vil også være naturens måte å fortelle at her var det noe feil.. Men likevel, nå har jeg visst det siden 7.sept, og har helt klart fått et forhold til reka <3

Blir koselig å følge deg videre :)
Tusen takk for svar og takk i lige måde [emoji4]
 
Hei igjen allesammen [emoji4] Det var en stund siden sist nå.
Idag er jeg 7+5 [emoji169] Jeg jubler, synes dagene går fort og nå er det jo snart bare 4 uker til jeg er i uke 12.

Er mye trøtt, sliter litt med noe som føles som "gangsperre" rundt hofteområdet. Føles egentlig rart ut. Opplever noe kvalme av og til.
Tenker at jeg skal gjøre et nytt forsøk imorgen å ringe legekontoret så får vi se hva hun superblide kontordama sier denne gang [emoji23]

Er litt nedstemt pga at jeg er mye trøtt, men jeg vil jo tro at all hvile er god hvile nå.
Gråter veldig lett og føler på en underlig følelse hver gang rett før jeg begynner og grine.
Som om hele verden skal rase sammen [emoji23][emoji23]

Heldigvis er jeg ikke så mye irritert da [emoji5][emoji28]

Idag har jeg vært og gått tur og plukket tyttebær, det var så godt og ha energi til noe så da ble det det.

Nå sitter jeg bare og gleder meg til leggetid [emoji28]

Hvordan går det med dere idag?

God natt [emoji10][emoji173]
Ranma
 
Det har vært stilt ifra meg i noen uker nå, har vært en god del tanker, hormoner og møter.
Har fått 2 forskjellige antatte terminer av fastlegen min. Den første fikk jeg på 1 gangs kontrollen som ble 19. Mai og nå sist 7/11 fikk jeg en ny på 15 Mai. Trodde jeg også var 13 uker plus noen dager på vei men hun satte meg til 12 uker blankt.

Da stemmer jo ikke appene lengre foreløpig Fikk da også henvisning til Oul samme dag og 2 dager etterpå kom svaret og nå gleder jeg og samboeren min oss til 8 desember. På papirene jeg har fått står det at de ikke bruker tid på og finne ut kjønn, stemmer dette? Eller er det bare vanlig prosedyre av de og skrive det?
Vil så gjerne vite

Jeg fant også ut at jeg hadde gått ned i vekt, trodde jeg hadde gått opp da det føles ut som om jeg spiser som en hest

Ellers går dagene i og være oppblåst og hormonell. Kvalmen og trøttheta har ikke gitt seg enda. Men jeg nyter hvert sekund ❤
 
Våknet idag klokken halv 7 og skulle få bonusdatteren på skolebussen..
Følte på meg at jeg ikke skulle gå for og legge meg igjen.... men det gjorde jeg. o_O I den tia fra klokken halv 9 til nå har jeg rukket og drømme. Og den føltes ut som en evighet.

Samboeren kom for og vekke meg å ser da kvinnfolket sitt litt små sur i sengen.:nailbiting: Alle disse rare drømmene..
Har drømt om at han var den dealeren og holdt det skjult for meg på et hotellrom som jeg fant fram til i forbindelse med en festival.:banghead::dontknow

Flere som har rare drømmer?
Nå sitter vi ved frokostbordet og bare ler av dette. :laughing025Det er ikke jeg som er umoden, det er bare du som er en bæsjepromp hahaha

Ønsker dere en fin tirsdag.:cya
 
Hallo...

Ehm det blir jo skrevet meget lite fra min side. Men her har ting gått slag i slag i flere månter. Heldigvis har alt gått greit og håper på onsdag at det blir siste ultralyd før lillegutt kommer vi har vært på dn god del ultralyder og nå er det snakk om vekstkontroll.
Termin har blitt flyttet fra 16 mai til 26 mai, så vi får se.

Jeg elsker og være gravid, men er litt plaget i forhold til bekken og stikkinger.. heldigvis hører dette til da ☺
Er så lenge siden jeg har vært inne her og dkrevet at jeg nesten skjemmes Håper det går bra med allesammen her.

Ranma
 
Back
Topp