Random Barnetips

Lillemor her øver seg på vanlige glass i plast. Fra IKEA
(tredje bruker av disse her i huset) og er ganske god. Får ille så mye oppi da. Og søler tidvis

De er hvertfall bedre for tenna da:p hender det blir noe biting i glassa:p
 
Det som er gull, er å la småttisa drikke av shotteglass!:p de er perfekt i størrelse til små hender, også rommer de ikke så mye:) nå drikker minsten like bra av alle kopper.
Haha de skal tidlig krøkes. Og shotglass har jeg nok av [emoji14]
 
Lillemor her øver seg på vanlige glass i plast. Fra IKEA
(tredje bruker av disse her i huset) og er ganske god. Får ille så mye oppi da. Og søler tidvis
Det gjør vi her i hus også, hun får det til, men som du skriver, det blir søl[emoji6] Derfor liker jeg Wowcupene, da slipper jeg å følge med om hun snur koppen på hodet[emoji28]
 
Det gjør vi her i hus også, hun får det til, men som du skriver, det blir søl[emoji6] Derfor liker jeg Wowcupene, da slipper jeg å følge med om hun snur koppen på hodet[emoji28]

Akkurat samme grunn som vi bruker wowkoppen[emoji4] ho får til å drikke av glass, og vi øver hver dag, men så mye mindre søl med wow [emoji6]
 
Quilted range bag, finnes i mange forkjellige str, men de er handy som stelleveske om man ikke skal ta med hele innboet i huset! Har en liten kompakt, som jeg kjøpte på Skyteklubben i Lillestrøm. bruker den ennå når gutten bare skal være borte i noen få timer! Men det som er kult er at den har nok lommer, tar liten plass og du for plass til alt som er nødvendig til babystell....
 
Eurax krem. Ifølge våre besteforeldre så er det der beste for solbrent hud og hvis man har brent seg på noe.
 
Eurax er uunnværlig
 
Back
Topp