RAGE-DAG X(

eadni

Forumet er livet
Etter en lang dag med Prøveskoledag med nest eldste har jeg en RAGE-DAG IDAG!! Raget på ulydige hunder, sure unga fikk høre det, raget på mannen som på impuls har handlet en liten valp (SOM PISSER OG BÆSJER OG SPISER PÅ ALT) og fikk et hastverk å hente den så han ikke nådde å rydde bort det jeg hadde handlet inn :@ DA måtte JEG rydde bort det + oppvasken og flytte bort de j%%&*#a bikkjene og så ta med ungene å starte på barnebursdag når han er så h#%&*&@@es utilgjengelig idag!!!! Resten av dagen ser meget mørk ut!!

Bare klagetråd. *Blåse ut*

Hmm. Høres ut som det er litt for mye styr i huset;-) har ALDRI villet hatt valp+baby, selv etter og ha hatt hund i 21år og er over gjennomsnittet interessert i hund;-)

Hmm. Høres ut som det er litt for mye styr i huset;-) har ALDRI villet hatt valp+baby, selv etter og ha hatt hund i 21år og er over gjennomsnittet interessert i hund;-)

Too much idag,ja :( Men presser meg av og til.utover for at jentene ikke skal gå glipp av for mye heller.. Har alltid vært glad i dyr, men ville HELST SETT å ikke tatt til meg en ny en midt i graviditeten eller barseltia X( Men mannen min er dessverre avhengig av hund i næringen. Vi har to allerede, den ene må snart avlives fordi han er meget gammel og den ene må vi prøve å omplassere fordi han fungerer ikke i jobben sin :'( Nå har jeg kjølt meg ned og har den.svarteste

Too much idag,ja :( Men presser meg av og til.utover for at jentene ikke skal gå glipp av for mye heller.. Har alltid vært glad i dyr, men ville HELST SETT å ikke tatt til meg en ny en midt i graviditeten eller barseltia X( Men mannen min er dessverre avhengig av hund i næringen. Vi har to allerede, den ene må snart avlives fordi han er meget gammel og den ene må vi prøve å omplassere fordi han fungerer ikke i jobben sin :'( Nå har jeg kjølt meg ned og har den.svarteste
..samvittigheten fordi jeg var streng med de isted..

Huff, høres kjedlig ut ja:-( men solen skinner nok imorgen og da blir det nok en bedre dag skal du se;-) morro med hund da, men mye jobb. Regner med samboeren din tar ansvar for husren trening etc nå når du går gravid så du slipper og ha det oppi det hele.

Huff, be om unskyldning og forklar deg, det må ofte jeg når jeg har latt mine hormoner regjere på en dårlig dag..., og de skjønner det se og tilgir deg ;)

Huff, høres kjedlig ut ja:-( men solen skinner nok imorgen og da blir det nok en bedre dag skal du se;-) morro med hund da, men mye jobb. Regner med samboeren din tar ansvar for husren trening etc nå når du går gravid så du slipper og ha det oppi det hele.

Heldigvis kommer det bedre dager :) Han tar ansvaret Når han er hjemme, men blir nok å ta meg av ham når han er borte på jobb en uke av gangen :P Men jeg VET at jeg blir glad i den hårdotten med tia uansett <3

Back
Topp