Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som vet om det finnes ?
Dyrt nok synes jegIkke hørt om. Men det er ikke så veldig dyrt? Var der i fjor![]()
bare på inngang.Ikke akkurat billig neiVar inne å sjekka, ja. Var jo ganske dyrt.. må ut med 2K vi dabare på inngang.
Ikke akkurat billig nei
Det var ikke det jeg spurte omJeg ville heller bare latt være å dra dit - kjøpt telt og litt turklær for samme kostnaden og tatt barna med på skogstur. Bjørneparken er et kunstig opplegg som regelrett er laget for å loppe barnefamilier for mest mulig penger, mens de utnytter ville dyr. Bjørnene blir også brukt til "hetstrening" på hund, hvor bjørnene settes i mindre innhegninger og hunder for lov å løpe fram og tilbake og stresse bjørnen. Dette tjener parken også penger på. La bjørnene være i fred, nyt norsk natur i stedet. Det er mange fine dyr man kan observere om man tar seg en overnatting i skogen![]()
Ja nye eiere men set har alltid kostet en del synes jegNei, trodde jaggu meg ikke det var så dyrt der, men jo visstDe fikk nye eiere i 2015 ser jeg. Bra hvis prisen gavner dyrene
![]()
Det var ikke det jeg spurte om![]()
Ja men må man komme med det i en tråd hvor man spør etter rabatter, å svare på det som blir spurt om en er også en fin ting og sier noe om man har lest tråden eller ikke eller om man bare må komme med noe helt annet enn det blir spurt om for å få frem meningene sine..Når man publiserer et spørsmål på internett vil man få reaksjoner, både ønskede og uønskede. Hvordan man håndterer det er det som sier mest om en selv som person....
Ja men må man komme med det i en tråd hvor man spør etter rabatter, å svare på det som blir spurt om en er også en fin ting og sier noe om man har lest tråden eller ikke eller om man bare må komme med noe helt annet enn det blir spurt om for å få frem meningene sine..
Ok , den er grei. Jeg spør om bjørneparken av en grunn og ønsket derfor svar på det . Vi vet mye snnet som kan gjøres men akkurat nå var det bjørneparken vi skulle i.Ser ikke problemet. Temaet for tråden har vært prisen på bjørneparken. Jeg kommer med et forslag til alternative aktiviteter for samme mengde penger, og begrunner hvorfor jeg ville brukt "den mengden" penger på noe annet.
Ja nye eiere men set har alltid kostet en del synes jeg
Mener vi betalte ca det samme for noen år siden også men kan jo hende jeg husker feilOkei, visste ikke det alltid hadde vært så dyrt der![]()
Mener vi betalte ca det samme for noen år siden også men kan jo hende jeg husker feil