Rabattkode bjørneparken

Ikke hørt om det før? Hvor dyrt er det der?

Ikke akkurat billig nei

Nei, trodde jaggu meg ikke det var så dyrt der, men jo visst:p De fikk nye eiere i 2015 ser jeg. Bra hvis prisen gavner dyrene:)

Jeg ville heller bare latt være å dra dit - kjøpt telt og litt turklær for samme kostnaden og tatt barna med på skogstur. Bjørneparken er et kunstig opplegg som regelrett er laget for å loppe barnefamilier for mest mulig penger, mens de utnytter ville dyr. Bjørnene blir også brukt til "hetstrening" på hund, hvor bjørnene settes i mindre innhegninger og hunder for lov å løpe fram og tilbake og stresse bjørnen. Dette tjener parken også penger på. La bjørnene være i fred, nyt norsk natur i stedet. Det er mange fine dyr man kan observere om man tar seg en overnatting i skogen :)

Jeg ville heller bare latt være å dra dit - kjøpt telt og litt turklær for samme kostnaden og tatt barna med på skogstur. Bjørneparken er et kunstig opplegg som regelrett er laget for å loppe barnefamilier for mest mulig penger, mens de utnytter ville dyr. Bjørnene blir også brukt til "hetstrening" på hund, hvor bjørnene settes i mindre innhegninger og hunder for lov å løpe fram og tilbake og stresse bjørnen. Dette tjener parken også penger på. La bjørnene være i fred, nyt norsk natur i stedet. Det er mange fine dyr man kan observere om man tar seg en overnatting i skogen :)
Det var ikke det jeg spurte om :)

Når man publiserer et spørsmål på internett vil man få reaksjoner, både ønskede og uønskede. Hvordan man håndterer det er det som sier mest om en selv som person....
Ja men må man komme med det i en tråd hvor man spør etter rabatter, å svare på det som blir spurt om en er også en fin ting og sier noe om man har lest tråden eller ikke eller om man bare må komme med noe helt annet enn det blir spurt om for å få frem meningene sine..

Ja men må man komme med det i en tråd hvor man spør etter rabatter, å svare på det som blir spurt om en er også en fin ting og sier noe om man har lest tråden eller ikke eller om man bare må komme med noe helt annet enn det blir spurt om for å få frem meningene sine..

Ser ikke problemet. Temaet for tråden har vært prisen på bjørneparken. Jeg kommer med et forslag til alternative aktiviteter for samme mengde penger, og begrunner hvorfor jeg ville brukt "den mengden" penger på noe annet.

Ser ikke problemet. Temaet for tråden har vært prisen på bjørneparken. Jeg kommer med et forslag til alternative aktiviteter for samme mengde penger, og begrunner hvorfor jeg ville brukt "den mengden" penger på noe annet.
Ok , den er grei. Jeg spør om bjørneparken av en grunn og ønsket derfor svar på det . Vi vet mye snnet som kan gjøres men akkurat nå var det bjørneparken vi skulle i.

Mener vi betalte ca det samme for noen år siden også men kan jo hende jeg husker feil

Nesten like dyrt som Tusenfryd. Må ut med 145kr mer på Tusenfryd i inngangspris kun. Trodde ikke de var så dyre. Ikke vært der før. Vi tenkte å dra i år.

Vi vurderte også å reise dit i år, men droppa det da vi så prisen. Ferie på budsjett i år, så da ble det litt for dyrt for en enkelt dag for oss.
Men se om vi tar oss en tur til neste år, har veldig lyst til å besøke parken en gang :)

Back
Topp