Bkno1396832
Betatt av forumet
Flere som har begynt å røyte nå? Holder på å bli sprø jeg, hår overalt, hodeputa er lodden og sluken i dusjen tett
har ventet på det, mistet masse hår etter jeg fikk de to eldste også. Like kjipt hver gang 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, bra du ikke har begynt å røyke daJeg fikk vår klippen Ellers rett og slett første klippen på fire år. Så siden jeg var sløv tok hun over 20 cm... Men i gjengjeld tok hun å farga håret mitt haha. Hun har irritert deg over håret mitt et siste året. Som hun sa du har MYE hår og ALT er like langt ..med et sukk
Men ennå er det nesten på korsryggenhar ennå ikke begynnt å røyke. Den jobben er opp til dyrene minne å stå for
![]()
Nå er det klipt. 2/3 av håret mitt er borte. Men fy så godt. Første natt uten masse floker på mange år.
Det gjorde det altså ikkeHehe ja! Mistet MYE før når jeg rettet håret hver dag nesten så sluttet med detetter noen måneder da så var det så og si ikke lengre. Nå når jeg var gravid var det heller ikke så gale, mens nå røyter jeg igjen
men er ikke så ekstremt så håper det holder seg sånn!!
![]()
Her klipte vi det så det ligger på skuldrene mine. Hadde jo langt hår at jeg tok på det på ryggen. Deilig å slippe å sette det fast i glidelåsen på jakke og sitte fast når jeg sitter i sofaen. Hehe. Måtte jo ha det i en dott for at lillegutt ikke skulle spise på det. Hjalp ikke med hestehale for det var fortsatt for langt da.Vil tro det var deilig ja! Blir klipp her også snart, da blir det kort!