Røyting

Bkno1396832

Betatt av forumet
Flere som har begynt å røyte nå? Holder på å bli sprø jeg, hår overalt, hodeputa er lodden og sluken i dusjen tett :-P har ventet på det, mistet masse hår etter jeg fikk de to eldste også. Like kjipt hver gang ;)

Hehe ja! Mistet MYE før når jeg rettet håret hver dag nesten så sluttet med det :o etter noen måneder da så var det så og si ikke lengre. Nå når jeg var gravid var det heller ikke så gale, mens nå røyter jeg igjen :p men er ikke så ekstremt så håper det holder seg sånn!! :p

Her er det også ekstremt.. Absolutt alt med håret har blitt helt på bærtur etter mini kom, så jeg håper det normaliserer seg snart..! Tetter dusjen etter en dusj, og må flette det eller hvertfall ha i strikk så det ikke blir hår overalt.. Sikker på jeg kunne lagd meg et gulvteppe til hele stua av alt håret som forsvinner:p godt jeg har mye hår fra før;)

Noe så ekstremt. Hår ligger overalt. Har mye hår fra før så håper det blir noe igjen ;-)

Godt å høre det er flere ;) jeg har tynnt hår i utgangspunktet så jeg blir vel snau snart :-P og akkurat for kort hår til å få samla det i hestehale..

Jeg fikk vår klippen Ellers rett og slett første klippen på fire år. Så siden jeg var sløv tok hun over 20 cm... Men i gjengjeld tok hun å farga håret mitt haha. Hun har irritert deg over håret mitt et siste året. Som hun sa du har MYE hår og ALT er like langt ..med et sukk:)

Men ennå er det nesten på korsryggen:) har ennå ikke begynnt å røyke. Den jobben er opp til dyrene minne å stå for:)

Har faktisk ikke merket noe særlig til det nei. Husker jeg mistet en del hår med førstemann, sånn at jeg la merke til det, men ikke nå

Jeg fikk vår klippen Ellers rett og slett første klippen på fire år. Så siden jeg var sløv tok hun over 20 cm... Men i gjengjeld tok hun å farga håret mitt haha. Hun har irritert deg over håret mitt et siste året. Som hun sa du har MYE hår og ALT er like langt ..med et sukk:)

Men ennå er det nesten på korsryggen:) har ennå ikke begynnt å røyke. Den jobben er opp til dyrene minne å stå for:)
Haha, bra du ikke har begynt å røyke da :D svært sjeldent å begynne som nybakt mamma!

Har akkurat begynt. Har masse kort hår på hodet etter nr 1 så nå klipper jeg meg snart. Har hår langt nedpå ryggen og blir det tynnere nå så blir det stygt. Håret jeg mistet etter nr 1 er ca til skuldrene mine så må nok klippe av en god del for å få det litt tykkere nå. Litt synd egentlig siden det har blitt så langt.

Har ikke begynt å røyte noe her ennu. Røyter litt etter storesøster ble født, men ikke mye, noe som er veldig greit da jeg har verken mye eller tykt hår.

Nå er det klipt. 2/3 av håret mitt er borte. Men fy så godt. Første natt uten masse floker på mange år.

Hehe ja! Mistet MYE før når jeg rettet håret hver dag nesten så sluttet med det :o etter noen måneder da så var det så og si ikke lengre. Nå når jeg var gravid var det heller ikke så gale, mens nå røyter jeg igjen :p men er ikke så ekstremt så håper det holder seg sånn!! :p
Det gjorde det altså ikke :( nå røyter jeg mye :(

Vil tro det var deilig ja! Blir klipp her også snart, da blir det kort!
Her klipte vi det så det ligger på skuldrene mine. Hadde jo langt hår at jeg tok på det på ryggen. Deilig å slippe å sette det fast i glidelåsen på jakke og sitte fast når jeg sitter i sofaen. Hehe. Måtte jo ha det i en dott for at lillegutt ikke skulle spise på det. Hjalp ikke med hestehale for det var fortsatt for langt da.

Back
Topp