Nei, jeg tror personlig ikke at fosteret merker så mye til å begynne med, som du sier. Det er jo de som ikke vet at de er gravide for det har gått 1,2 og 3 mnd men som selvfølgelig slutter når de får vite det, selv var jeg på tur i Mexico når jeg ble gravid og der var det fri bar på hotellet[:D] så de første ukene visste jeg jo ingenting og jeg fikk bekreftet at det ikke var noe farlig av legen min.... men det er klart at uansett rusmiddel så er det aller beste å kutte ut når man vet at man er gravid.....+ alkohol er jo verre en røyk. Nei, bare stå på og gjør ditt beste for at det lille nurket ditt kan få en best mulig start, det virker jo som om du er rimelig motivert. Det er bra! JEg ønsker deg lykke til!
ORIGINAL: sunway
Jeg er helt enig med deg, og syns også fryktelig synd på fosteret. Men tror du at fosteret merker det så veldig tidlig i svangerskapet da? Kalles jo ikke foster enda, men embryo, eller noe sånt. Håper på at de røykene jeg har tatt ikke har skadet fosteret, og tror nok heller ikke de har det. Men ser på avsky på de som står og suger på sigaretten med en flotte kulemagen da. Det har jeg absolutt ingen planer om i det hele tatt. Vil slutte og er bestemt på å klare det. Så i morgen er jeg altså ikke røyker!!!!