Røyking!!

Timeline

Betatt av forumet
Hei noen med god råd om røykeslutt?
har litt prob me da ge[&:]
Hjelp meg plis??

Jeg klarer det ikke helt selv.... Har kuttet ned, og gått over til mildere, men sliter med å få det helt til.... Men jeg gir ikke opp!!!!!!! [:@]

Jeg har ingen tips for jeg bare bestemte meg for å slutte og så gjorde jeg det, men jeg kan ønske deg lykke til [:D][:D]

ORIGINAL: lisa79

Jeg har ingen tips for jeg bare bestemte meg for å slutte og så gjorde jeg det, men jeg kan ønske deg lykke til [:D][:D]

signerer

håpe eg får da t.. har låvd mor mi å slutta på bursdagen min 2 daga t[&:] detta vlir vanskeli.. og da e eg myndi[:D]
Ver me å slutta på lørdag Grete=p
vanskeli å slutta når typen og røyke[&:]

Det er ikke vanskelig å slutte å røyke selvom typen røyker. Det gjorde jeg og det var ikke noe problem. Jeg tenkte kun på barnes beste!

Eg synst vertfall kje da e lett når han røyke inne for da blir eg bar meir røyksugen[&:]
Men eg ska få da t..
Eg har bestemt meg for at eg ska vera røykfri når da e gått 3måna, om 2veke..
EG SKAL EG SKA EG SKAL!!!!

Dette klarer du vettu....

Ønsker deg masse lykke til!!!![:D]

Jeg trappet ned på den måten at jeg sa til meg selv og samboeren at idag er det 5, i morgen 4, over i morgen 3 osv. å når jeg har klart det så får jeg kjøpe meg noe fint! Å trur du sannelig ikke at jeg klarte det [:D] Har vært 100% røykfri i over en måned nå, er skikkelig stolt over meg selv[:D]

Gratulera.. [:D]
Håpe eg e likaflink så dg..

Min samboer røyker også, men ikke inne.Jeg trappa ned også ned,én mindre per dag i ei uke og så var det slutt. Har ikke tatt ett trekk siden 7.mai- ja jeg er litt stolt av meg sjøl [:D][:D][:D]

Du klarer det du også, du må bare bestemme deg for det!! Få kjæresten din til å begynne å røyke ute- det er ikke bra for barnet at han røyker heller...

har desverre inegn råd å komme med, side jeg ikke røyker selv, men jeg ville bare ønske deg lykke til, dette klarer du vettu[:)]

Jeg fikk bare dårlig samvittighet for den lille, så sånn klarte jeg det! Jeg bestemte meg bare på en måte! Ønsker dere masse lykke til, håper dere er røykfrie snart!!! [:D]

hei du... det er ikke lett, men jeg ser at du er ikke så gammel og du kan vel ikke ha røyket fast i så mange år.. hvis du virkelig ønsker dette barnet alt vel så bør du klare det, har selv røyket siden ungdomsskolen men sluttet på dagen da jeg fikk den positive testen. ikke et eneste trekk har jeg tatt siden, selvom j har hatt lyst. det er en selvfølge mener jeg da.. har alltid sagt at jeg skal slutte når jeg blir gravid. å det har faktisk ikke vært noe stort prob. lykke til.. klem

Du må bare bestemme deg for det tror jeg. Ikke noe er strekere enn vilja. Jeg har visst hele tiden at når jeg ble gravid måtte jeg slutte. Og det har jeg gjordt begge gangene. Denne gangen håper jeg at jeg ikke deter tilbake etter fødsel. Gjorde det forrige gang for da ammet jeg ikke. Klem

heisann
jeg kan ikke hjelpe deg noe særlig, jeg klarer ikke å slutte og røyke jeg heller... men skal ikke gi opp håpet jeg vil slutte, men det er kjempe vanskelig... si i fra hvis du finner en måte vi kan klare å slutte på ...
mange klemmer fra Linda

TENK PÅ DITT UFØDTE BARNS HELSE! DET MÅ DA VÆRE MOTIVASJON NOK!?
PASSIV RØYKING ER JO HELLER IKKE BRA FOR EN GRAVID KVINNE, DET BØR SAMBOEREN DIN TENKE PÅ[&:]
EN ANNEN TING: DERE HAR VEL IKKE TENKT Å RØYKE INNE NÅR BEBISEN ER FØDT? BEGYNN ALLEREDE NÅ MED Å GÅ UT PÅ TRAPPA FOR Å RØYKE. BLIR AUTOMATISK MINDRE RØYKING DA[8|]
HVORFOR IKKE SETTE DEG VED PC`N OG SKRIVE TIL OSS HVER GANG DU KJENNER RØYKSUGET?

RØYKING ER VELDIG SKALDELIG FOR BARNET, SÅ JEG HÅPER DU SLUTTER[&:]

Har ikke noen råd, eller du kan kanskje bare knekke røyken i småbiter og prøve å ikke kjøpe ny pakke[&:]. Nei, vet ikke helt jeg....[8|]

Røyket jeg og når jeg ble gravid men jeg ble heldigvis dårlig av røyk, bare lukten fikk meg til å brekke...[:'(] Så glad er jeg for det....

jeg fikk vite en lørdag at jeg var gravid, bestemte meg rett og slett for at mandag var det slutt! hva gjør/klarer man ikke for sin lille....dette klarer du. det er hardt de første dagene, det er ikke til å legge skjul på. men min mening er nå det at har en valgt å gå gravid og bringe fram ett barn burde en klare å slutte med alt som er"skadelig" for barnet.. stå på...

masse lykketil[;)]

Jeg er så enig, så enig. Jeg gjorde akkurat det samme som deg da jeg ble gravid med første mann, og det gikk over all forventning, kjempefint. Så dum som jeg er begynte jeg å røyke igjen etter 2 år!! Dum, dum, dum. Og nå er jeg altså gravid igjen, og trodde det skulle bli like lett å slutte, men det er det altså ikke. Røyker selvfølgelig mye mindre, 1-2 sigaretter per dag og har som mål å slutte og vet jeg kommer til å klare det, men har fryktelig dårlig samvittighet for de røykene jeg har tatt. Nå har jeg visst at jeg er gravid i snart en uke og er livredd for at jeg har skadet barnet med de røykene jeg har tatt. Uffameg, ikke bra å ha dårlig samvittighet heller. Men jeg vet jeg skal klare det og 1-2 sigaretter per dag er vel bra, er det ikke? Har bestemt meg for at dette er min siste dag som røyker. I morgen er min første dag som ikke røyker!! Tror dere jeg kan ha skadet barnet med røyken??

Back
Topp