Når du påpeker at sykdom og lidelser kan være grunnen til at mange røyker og at det ikke bare er å slutte så omtaler du røykere som en type offer jo, som om røykere bare MÅ begynne for å lindre følelser og plager. Hallo i luken
Dere kan sikkert være hyggelige mennesker for alt jeg vet, men når noen bevisst velger å sette seg og sine i fare så mener jeg noe vesentlig mangler.
Jeg respekterer andres mening, men å påstå at røyk ikke er farlig er som å si at morsmelk ikke er bra, rett og slett feil.
Undres også på hvorfor du svarer, og gidder å forsvare deg ovenfor meg, når du påpeker at dette er noe ingen må, jeg har hverken truet noen eller prøvd å få noen til å forsvare seg, jeg har sakt min mening, noe jeg står i min fulle rett til å gjøre. men det at du føler at du må forsvare deg tyder vel bare på at du sitter med dårlig samvittighet ovenfor egne valg.
Høres heller ikke ut som du er så fornøyd med denne røyken din da, men tydeligvis så er noen dager med kaldsvetting nok for å få deg til å fortsette.
Keep going strong sier nå jeg, en dag nermere lungekreft og kols, kos deg med røyken, så koser jeg med med barna mine som VET at mamman dems ikke svikter på vei opp bakken til butikken pga røykhoste, eller pådrar seg kols før hu rekker å se de vokse opp.
Ja, nå setter jeg ting på spissen, men med den sarkastiske tonen du drar her får meg til å lure på om det er et voksent menneske jeg skriver med her.