Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det tenkte jeg med en gang ogsåDet høres ut som om vi er misbrukere av kaffe med denne overskriften ass [emoji23]
Det tenkte jeg med en gang også
Steffen er helt konge på å lage gode tråder da supermoderatoren vårSer den ble forandret, bra ass [emoji28]
Steffen er helt konge på å lage gode tråder da supermoderatoren vår
Er du helt blåst i hodet? Røyket litt for mye og drept hjernecellene dine?
betviler du at alkohol er et rusmiddel?
Det var da litt av en kvass måte å svare på noe man er uenig i[emoji28]
Men syns selvfølgelig det er stor forskjell på å ta seg en øl og røyke hasj. Det er en grunn til at det ene er lov og det andre ikke. Tror du skal gange den ene ølen ganske mye mer opp for å kunne sammenligne det med å røyke hasj. Ingen av delene er dog greit å gjøre i et svangerskap[emoji28]
Jeg ble nå spurt om jeg hadde røyka i stykker hjernecellene mine, var det mindre kvasst?
Leser ikke folk alt før de får vondt i stoltheten sin? Jeg skriver jo at det er ulike rusmidler, og vil og legge til at det er god grunn til at det ene er ulovlig (jeg er imot legalisering og) - men, alkohol er et rusmiddel. Og når man sitter hjemme og koser seg med vinen eller ølen sin, så ruser man seg jo. Jeg drikker gladelig en øl i sola selv, og det er jo en rus. En alkoholrus, ikke heroinrus og heller ikke nikotinrus, men en form for rus er det. For alkohol er et middel vi ruser oss med. Lovlig
Det var den kommentaren jeg siktet til selvfølgelig[emoji4][emoji106] håper ikke det var min stolthet du siktet til. Prøvde å skrive en kommentar til deg på en fin måte.. må være lov å være uenige uten å ha behov for å trykke hverandre ned
Trenger jo ikke ta helt av?Er du helt blåst i hodet? Røyket litt for mye og drept hjernecellene dine?