Røyker du?

Sniker fra november :)

Jeg røyker desverre, å det gjorde jeg med nr 1 også!! Han er helt frisk:)
Da jeg prøvde å slutte med nr 1 så ble jeg så stresset at jm å legen anbefalte meg å ta meg en røyk om dagen! gutten i magen ble så stresset at hjertelyden ble dåligere..det er overhodet ikke bra å røyke, men det er ikke bra å stresse heller..

håper du klarer å slutte helt:) Å kansje vi kan motivere hverandre??;)
Akkurat dette legen sa til meg også, jeg ble så stressa og nerver som aldri ga seg :/ Gråt mer enn jeg ikke gråt osv! Føler at det å gå fra 20 om dagen til rundt 5 er bedre enn å ikke trappe ned engang. Her tar jeg røykinga en dag av gangen, og prøver å motivere meg selv. Har jeg lyst og behov for en røyk, tenker jeg at lillegull ikke har det, derfor uteblir den til fks etter middag! Fungerer overraskende bra, værre når jeg er på besøk/har besøk av storrøykere :/ Men skal klare å slutte, om det blir i morgen eller om 1 år! :D

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg storrøykte frem til jeg ble gravid med nr 1.. Brukte en måneds tid på å slutte, gikk i fra prince til prince mentol , og mentol er ikke all verdens godt så nedtrappinga gikk veldig fort.. Ikke rørt en sigarett etterpå, Selv om sambo røyker.. 4 år røykfri, håper dere klarer å slutte helt også:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei, har aldri gjort :)

Back
Topp