Røyker du?

Nei, fordi jeg synes det føles ekkelt og smaker vondt, og lukter ille, og er livsfarlig og dyrt.
Bare prøvd bittelitt noen få ganger, for å se hvorfor alle er så begeistret for det[8D]

Ja,røyker igjen..[&o]
Klarer faen ikke å holde meg helt unna.
Skal prøve å kutte til påsken[:)] Skal på hyttetur med bestemor og jeg røyker
ikke forann henne. Driver og psyker meg opp nå! 

Nei, blir seriøst kvalm av røyk

Røyket fast i 4 år, men slutta for 3 år siden. Nå tar jeg meg to-tre røyk i festlige lag, som er ca 3 ganger i året.

ORIGINAL: Mars09ogJanuar11

Sluttet da jeg ble gravid med førstemann[:)]

Jeg røyker ikke! Har blidt tilbudt røyk, men takka nei. Har jeg ikke lyst har jeg ikke lyst.
Har røyket et par sigaretter på fest, av andre grunner, men aldri hatt lyst på røyk. Skjønner ikke at man kan bli avhengig, men men [8D] En del år siden siste festrøyk nå!

Nei, men jeg røyket før.

Sluttet for noen år siden da jeg ble gravid med eldste.

Med det vi vet idag om helseskader er det helt uaktuelt å røyke. Føler at det valget er ganske enkelt. [:)]

Har vært røyker i 24 år nå [&o]

Sluttet å røyke for snart 7 år siden....Begnte da jeg var 15, sluttet da jeg ble gravid med nr 1 og begynte igjen da jeg var ferdig med å amme han.....

Aldri gjort, skal aldri gjøre.

Totalt bortkastede penger, lukter vondt, forurenser og er sjenerende for andre.

ORIGINAL: Tøsa^^

Nei.
Fordi jeg kan ikke finne en eneste positiv ting med det, men jeg kan finne maaange negative...

ORIGINAL: fruktbar

Har vært røyker i 24 år nå [&o]

Hvor gammel var du når du begynte da? 6-7 år lissom[8|]

Eller snakker vi hundeår ellerno?[:D]

Slutta 3 uker før jeg ble gravid med Trym (altså 5,5 år siden) [:D]. Og har ikke begynt igjen, bare festrøyka, dvs 2-3 ganger i året [8D]. Men blir nok ikke så mye festing på oss framover nå gitt [8D][;)]. 

Slutta for 3 år siden [:D][:D][:D] skal ALDRI begynne igjen!!!!!!!!!!

Svarte nei! Men har festrøyka litt for det synes jeg er godt.. men skjedde vel 4-5 ganger i året... nå røyker jeg ikke id et hele tatt;) Må jo tenke på vesla i magen;) og behovet er jo ikke akkurat der!

Nei, sluttet mens jeg enda var fjortiss og ikke avhengig enda[:D]

Back
Topp