Røyker du?

ORIGINAL: armstrong

Nei, blir seriøst kvalm av røyk

Niks. Hvorfor? Mange gode helsemessige årsaker til å la være, både for en selv og de rundt seg. I tillegg lukter det av de som røyker(sitter i klær og i ånden), selv de som røyker ute og tror de ikke lukter røyk lukter det faktisk av.

Dere er knallflinke dere som har sluttet Bra for dere selv og barna deres :)

har røyka i ti år men sluttet når jeg ble gravid. var dum som røkte og er glad jeg har sluttet. det er en skikkelig uting.

Ja! Hvorfor? Fordi hver gang jeg har sluttet (3ganger) så legger jeg på meg noe så hønnjæveli [:@][:@]
Så hver gang jeg sprekker legger jeg på meg 10 nye når jeg skal slutte igjen, så nå skal jeg slutte å slutte [8D] 3 kg igjen til match [:D]

Nei.
Fordi det er helskadelig, ikke bare for meg men direkte for de rundt meg også, og fordi det er dyrt.
Før jeg fikk barn kunne jeg ta meg noen røyk i festlig lag.

Aldri prøvd.
Har hørt man blir så dårlig første gangen. [8D]
Pluss at jeg tidlig innså at jeg hadde lite viljestyrke og var helt AVHENGIG av sjokolade - så jeg turte ikke å prøve noe som VIRKELIG var avhengighetsskapende. [:D]

sluttet når jeg var gravid men begynte litt smått ifjor sommer igjen, så skulle jeg kun ta det når det var noe spesielt, så innimellom blei det hver dag, men nå er det slutt igjen, så får vi se hvor lenge det varer :)

har slutta og bynnt på igjen mange ganger....og akkurat nå så røyker jeg - ikke mye, men ett par-tre om dagen!

Klarer ikke gjøre d heeeelt slutt me min kjære røyk

Jeg festrøyker. Røyka i 10 år før jeg slutta når jeg ble gravid. Klarer meg helt fint uten røyken nå, men når jeg drikker blir det en helt annen historie [X(]

Om jeg puster inn røyk som kan gi meg meg kreft? [8|]

Nei, hvorfor i all verden skulle jeg gjort det, det er jo bare idiotisk..

har aldri røykt

Back
Topp