Røyker du?

slutta da jeg ble gravid og har ikke røyka siden.

Ja. Klask på lanken.

smartass, utdyp!! hva skjer med sluttinga di? why?[>:][:o][8|]

sikkert teit å si men jeg har faktisk ikke lyst til å slutte å røyke[:-] Jeg slutter røyking under svangerskap bare, og da venter jeg on fire til fødselen slik jeg får ta og begynne igjen! Idiot som jeg er[&o]

nope

ORIGINAL: toneany
.............Vil ikke være en stinkemamma. [:'(]

Den var ny!-----men så sant, da[;)]

Slutta igjen da jeg ble gravid. Denne gangen håper jeg at jeg klare å holde meg unna. Har startet opp igjen etter hver graviditet..Dum som jeg er..

Slutta og røyke for 2 år og 6mnd siden:) røykte 3 pakker tobakk i uka + litt ferdig røyk.
Har brukt og tatt meg røyk på fest,og har KUNN holdt meg til det..
Gravid nå,så selvfølgelig ingen røyk nå:) Skal prøve og holde meg unna festrøykinga når den tid kommer:)

ORIGINAL: smash

Nei, aldri prøvd en gang. Røyk er no dritt[:'(]

ORIGINAL: forvirretmor

Never have,never will[:D]

Hater lukten og synes det blir for dumt når vi vet så mye om hvor skadelig det er.

ORIGINAL: Snickers

ORIGINAL: toneany
.............Vil ikke være en stinkemamma. [:'(]

Den var ny!-----men så sant, da[;)]

Mhm, det er mest det som holder meg tilbake nå. Vil ikke at datteren min skal syns at jeg lukter vondt, og at hennes klær skal lukte røyk fordi de henger sammen med mine i gangen, eller generelt være et røykeforbilde for datteren min.

Ja, det gjør jeg. Bare fordi det er sånn. Jeg er ikke klar for å slutte. (Legger til at jeg slutta da jeg var gravid, begynte så smått igjen da hun var 6 mnd, ammet aldri)

jeg har røyka men har heldigvis slutta. [:)]

røyka fra 1999 til 2003. slutta når jeg ble samme mannen min [:D]
hender jeg røyker på fest, men klarer fint å la være hvis jeg har lyst [:)]

nope!

Back
Topp