Røyker du?

Nei fordi jeg er gravid[:)]

ORIGINAL: Froskegele

Jeg røkte på lørdag, men ikke ellers - så ingen av svarene passet til MEG [:-]

HØRER DUUU?? Du må lage et alternativ tiiiiil!!

Skal ordne det.

ORIGINAL: IsThaBeth

ORIGINAL: Tøsa^^

Nei.
Fordi jeg kan ikke finne en eneste positiv ting med det, men jeg kan finne maaange negative...

Joda, noe positivt finnes

Klart det, ellers hadde ikke folk røyka i det hele tatt.
Men det er helt sikkert at de negative burde ha god margin på å vinne over de positive.

Folk blir litt flate når de prøver å diskutere røyking med meg og tror at jeg skal gå i forsvarsposisjon, men jeg er liksom en røykende antirøyker, så jeg er jo enig i alt de sier. [8D]

Røyker ikke.
Slutta å røyke i august 2005. Hvorfor? Tom for røyk en søndag, og orka ikke kjøpe ny. Begynte å røyke da jeg var 16, så røyka i 10 år.

Føffan! 6 år snart!!!

nei, av den grunn at jeg er gravid.. satser på å ikke begynne igjen heller. kjenner ikke no trang til det så

ORIGINAL: IsThaBeth

Skal ordne det.

vil du vite HVORFOR jeg ikke røyker ? Neeeei,det er jo ikke så bra for lungene da [8D]

Nei ikke nå som jeg er gravid, men jeg kjenner nå når sola varmer og man sitter ute så savner jeg det villt. Jeg vil ikke begynne på
igjen men man vet aldri..

Jeg røyker...
Begynte igjen etter Lille ble et par mnd [X(]

Tenkte jeg skulle krysse av for "festlige lag", for livet er jo en fest [:D][:)]

aldri tatt et trekk engang... *stolt jeg*

røyka ikke daglig før, med ofte.. så slutta jeg helt når jeg ble gravid, og nå røyker jeg bare i festlig lag[;)] ikke at det er så ofte da[8D] Men røyka ikke i det hele tatt da jeg ble gravid, eller frem til Ada var 1 år...

Røyka fra 2000-2007, og etter det bare på fest når det er alkohol inne i bildet [:)]

Slutta da jeg ble gravid for 9 år siden.
Røyker mye i drømme da, men det er jo mye billigere og mye sunnere, så det får holde!

ja.... Hvorfor? Fordi jeg var en dust som begynte...

Røyker ikke!!

Ser ikke vitsen med å begynne å røyke, har mer enn nok med lukten av røyk, og det værste eg vet er når folk stinker røyk!

Det finnes absolutt ingenting positivt med å røyke, så derfor lar jeg være! [:D]

Har egentlig aldri skjønt meg på hvordan folk kan begynne å røyke, det er vel ingen som syntes at røyk var noe godt første gang de prøvde... men alikavel så fortsetter de..... [8|] [8|]

Ja det gjør jeg..

Back
Topp