Røyker du?

Sluttet da jeg ble gravid med førstemann[:)]

Nei[:(] Halvannen mnd gått, elns?[:(]

Nei, vært røykfri i 8 mndr på onsdag! [:D]

Nei, aldri prøvd en gang. Røyk er no dritt[:'(]

Nei. Røyket før, men sluttet sommeren 2006, da vi begynte babyprøving. Syntes forresten det var dritlett å slutte, og før jeg endelig ble gravid kunne jeg godt ta meg en og annen festrøyk (i sikre perioder) uten å ha lyst på røyk ellers. [:)]

Akkurat nå: Nei.
Jeg har vært av og på-røyker siden jeg begynte å røyke, slutter og holder noen mnd, men så tillater jeg meg å røyke utenom fest en gang fordi det er eksamen eller man er ekstra deppa eller noe, og så er det pån igjen. Har null problemer med å slutte, jeg bare begynner igjenn etter et variabelt ant. mnd. Jeg sluttet før jeg ble gravid da, og hadde et opphold på over 2 år fordi jeg ikke skulle røyke mens jeg var gravid eller ammet.
Nå har jeg nettopp sluttet igjen, og har store planer om å verken festrøyke eller noe annet. Vil ikke være en stinkemamma. [:'(]

Sluttet selvsagt da jeg ble gravid, det er jo en selvfôlge. Ikke begynnt igjen heller, det ser jeg ikke poenget med nâr man har klart seg uten hele svangerskapet pluss ammetiden. Jeg tar meg en rôyk med en ôl i sola 1 gang i âret ( fôrste utepils hvert âr [8D] )

ORIGINAL: IsThaBeth

ORIGINAL: ©Smartass

Har dy røyka?

14 gode år

Never have,never will[:D]

Hater lukten og synes det blir for dumt når vi vet så mye om hvor skadelig det er.

Nei.
Fordi jeg kan ikke finne en eneste positiv ting med det, men jeg kan finne maaange negative...

Jeg røkte på lørdag, men ikke ellers - så ingen av svarene passet til MEG [:-]

ORIGINAL: IsThaBeth

Har dy røyka?

14 gode år

ORIGINAL: Tøsa^^

Nei.
Fordi jeg kan ikke finne en eneste positiv ting med det, men jeg kan finne maaange negative...

Joda, noe positivt finnes

Nei
snuser da.. :(

Back
Topp