Røyk

Jeg :-( 5+1 idag. Håper på å slutte ila uka. Har gått fra 20 til 10 om dagen. Slutta uke 6 med de to andre.

Huff begynte å røyke altfor tidlig, og røyka fast i mange år. Gikk over til festrøyking da jeg var 28. Sluttet i god tid før jeg fikk nr 1 da hun var planlagt. Lovet meg selv å ikke begynne etter første sv,skap.. Begynte selvfølgelig å festrøyke igjen :sour: Har sluttet med det nå også selvfølgelig :) Og NÅ skal jeg ikke begynne med det igjen. Seøv om det er så fantastisk herlig med et glass rødvin og en røyk på terassen om sommeren :wacky:

HUsker forresten veldig godt når vi var innlagt med første jenta vår ved fødsel (hu kom i uke 30 så var innlagt 8 uker). Jeg ble så FORBANNA når jeg så gravide og høygravide damer sto utenfor kvinne-barn å røyka. Her var jeg med ei altfor lita og syk jente, selv om jeg levde kjempesunt i svangerskapet.. det føltes så sinnsykt urettferdig og meningsløst. Hadde mest lyst til å dra dem med opp på intensiven å trøkke tryna dems inn på kuvøseavdelinga å gi dem en oppvekker! GRRRRRRR:smiley-angry005

Tommelen opp for alle flinke ikke røykere og ikke snusere!

Men det er jo bra at du har kommet så godt ned da :) å st du hat planer om å kutte helt ut :) masse lykke til :D

Stå på :)) Superbra at du vil slutte :) Tommel opp for deg! Det kan være hardt å sette egne behov til side.. men så verdt det til slutt :))

Jeg har hatt 2 røyk så langt idag, leste på bv appen at hjerte er begynt å slå, så jeg har ikke lysst til å gå ut å røyke i det hele tatt! Jeg har vell hatt "flax" de to andre gangene, da jeg har hatt ekstrem svangerskaps kvalme, så det har vært lett å slutta.

Sitter for så vidt å venter på hypermessesi diagnosen, den kommer vell smugende neste uke tror jeg :-(( Farmor har 5 barn, og vært like syk med alle . Hvorfor skal jeg liksom ikke få samme diagnose denne gang. Dårlig innstilt her gitt!

Jeg har hatt 2 røyk så langt idag, leste på bv appen at hjerte er begynt å slå, så jeg har ikke lysst til å gå ut å røyke i det hele tatt! Jeg har vell hatt "flax" de to andre gangene, da jeg har hatt ekstrem svangerskaps kvalme, så det har vært lett å slutta.

Sitter for så vidt å venter på hypermessesi diagnosen, den kommer vell smugende neste uke tror jeg :-(( Farmor har 5 barn, og vært like syk med alle . Hvorfor skal jeg liksom ikke få samme diagnose denne gang. Dårlig innstilt her gitt!

Det var deg jeg skulle svare over her i stad :D Superbra at du har trappa ned da <3 Du får det nok til. God bedring og håper du slipper unna ekstremkvalmen :)

TusenTakk <3
Ser frem til å bli røykfri ! Handle masse gøy barneutstyr for pengene i stedet for å røyke de opp!

Back
Topp