Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det sleit jeg med forrige svangerskap og! Men nå har han sluttetRøyker ikke , snuser ikke, men mannen snuser og den boksen stinker så heftig når den åpnesskulle ønske han kunne slutte
![]()
Snusfri siden positiv testhar onico da
![]()
Jeg lurer på å kjøpe meg onico, og ha dem i en vanlig boks. Mistenker de skravledamene med haukeøyne begynner å lure når jeg ikke har snusen på lur. De følger med på oss unge vett, venter bare på å spørre![]()
Jeg lurer på å kjøpe meg onico, og ha dem i en vanlig boks. Mistenker de skravledamene med haukeøyne begynner å lure når jeg ikke har snusen på lur. De følger med på oss unge vett, venter bare på å spørre![]()
Er desverre ikke den eneste tråden jeg har sett krasse meldinger fra henne på....Tror du har misforstått denne tråden altså....
Hahahah får skylde på nyttårsforsetter jo så greit å få positiv test 1.januar å skylde alt på nyttårsforsett! Eneste kjipe her er at jeg ifjor gikk ned 14 kg og merker jeg er på vei opp igjen allerede
er så himla oppblåst og småspiser hele tiden
Ja makan som alle andre skal studere å vurdere! Eldre kolleger, kvinnlige, får med seg aaaalt
Nei, en må for all del ikke rakke ned på noen.. uansett hva de gjør.. tenk om noen kan bli støtt!
Ærlig talt!
Når noen gjør noe de ikke bør, så må vi passe på å ikke tråkke på følelsene til noen.. alle kunne jo alltid gjort noe verre... så da er det plutselig greit?

Jeg slutta jo å røyke nesten ei uke før jeg testa positivt, fordi planen min for nyåret var å slutte, og jeg ikke ante at jeg var gravid![]()
Titta akkurat på oversikta mi og jeg har spart i overkant av 1000kr alt.
Merker fortsatt suget innimellom, men akkurat nå kjennes det totalt uaktuelt ut å røyke allikevel. egentlig veldig digg.