Røyk/snus

Blitt gravid med prøverør. De anbefaler at man skal slutte i hele prosessen (eller egentlig for godt) klarte ikke det da prosessen har vært utrolig lang og krevende. Sluttet dagen før uttak og har ikke snuset siden! Veldig fornøyd, men har skikkelig lyst på innimellom Tar da en Onico og blir skikkelig skuffet

Snusfri siden positiv test :) har onico da :p

Jeg lurer på å kjøpe meg onico, og ha dem i en vanlig boks. Mistenker de skravledamene med haukeøyne begynner å lure når jeg ikke har snusen på lur. De følger med på oss unge vett, venter bare på å spørre :D

Jeg lurer på å kjøpe meg onico, og ha dem i en vanlig boks. Mistenker de skravledamene med haukeøyne begynner å lure når jeg ikke har snusen på lur. De følger med på oss unge vett, venter bare på å spørre :D

Hahahah får skylde på nyttårsforsett :p er jo så greit å få positiv test 1.januar å skylde alt på nyttårsforsett! Eneste kjipe her er at jeg ifjor gikk ned 14 kg og merker jeg er på vei opp igjen allerede :p er så himla oppblåst og småspiser hele tiden

Ja makan som alle andre skal studere å vurdere! Eldre kolleger, kvinnlige, får med seg aaaalt

Haha var noe ala det jeg gjorde da jeg starta med snus igjen etter førstemann :p jeg sa til alle at jeg skulle aldri bli avhengig av nikotin igjen.. men da bare en snus ble til bare en eske så var det gjort, syntes det var så flaut at jeg kjøpte onico og sa til alle at jeg bare snusa nikotinfri snus de få gangene savnet ble stort :p nettopp innrømmet ovenfor familie at det ikke var nikotinfri snus og nå må jeg slutte igjen :p denne gangen skal jeg ikke være så dum å bare ta en liten snus :')
Nå må jeg ha onico i vanlig snuseske for å skjule at jeg har slutta :p

Hahahah får skylde på nyttårsforsett :p er jo så greit å få positiv test 1.januar å skylde alt på nyttårsforsett! Eneste kjipe her er at jeg ifjor gikk ned 14 kg og merker jeg er på vei opp igjen allerede :p er så himla oppblåst og småspiser hele tiden

Hahaha ja jeg gjør det, men jeg har lissom aldri ytra nor ønske om å slutte, så jeg blir nok gjennomskua snart :p

Dere er veldig flinke som klarer å slutte "cold turkey" altså! Stå på, tenk på premien :D

Fant ut at jeg var gravid 24 desember 2016, og slutta på dagen. Men skjønner dere godt jenter, for jeg har lyst på enda! Hadde er tungt svangerskapet med høyt blodtrykk, diabetes og diverse, og det hadde vært såå digg med snus. Men jeg klarte å holde meg! Og holder meg forsåvidt enda :) heier så masse på dere! You can do it! Gjør det for spira deres :*

Nei, en må for all del ikke rakke ned på noen.. uansett hva de gjør.. tenk om noen kan bli støtt!
Ærlig talt!
Når noen gjør noe de ikke bør, så må vi passe på å ikke tråkke på følelsene til noen.. alle kunne jo alltid gjort noe verre... så da er det plutselig greit?

Dette er en støttetråd til de som har slutta, hallo? Må du slutte å være så krass altså!

Dere er utrolig flinke som slutter!! :) Heia, heia!

ImageUploadedByBV Forum1485933366.108673.jpg
:o !!!!!
Hadde jeg bare visst hvor mye penger jeg brukte på snus i mnd så hadde jeg slutta for lengesiden! :o
Helt vilt hvor mye jeg snusa før :o
De pengene jeg sparer blir lagt på sparebøsse som jeg skal kjøpe extra fint babyutstyr for som samboer egentlig ikke vil la meg kjøpe :p
Har sååå lyst på ei ny vogn, men har 3 vogner fra før og måtte nylig selge ei av de 4 vognene mine :p har lovet sambo å ikke kjøpe inn flere vogner men vet ærlig talt ikke om jeg klarer å la være, blir isåfall å selge en av de 3 rett før jeg kjøper ny da :p

Jeg slutta jo å røyke nesten ei uke før jeg testa positivt, fordi planen min for nyåret var å slutte, og jeg ikke ante at jeg var gravid :D

Titta akkurat på oversikta mi og jeg har spart i overkant av 1000kr alt.
Merker fortsatt suget innimellom, men akkurat nå kjennes det totalt uaktuelt ut å røyke allikevel. egentlig veldig digg.

Jeg slutta jo å røyke nesten ei uke før jeg testa positivt, fordi planen min for nyåret var å slutte, og jeg ikke ante at jeg var gravid :D

Titta akkurat på oversikta mi og jeg har spart i overkant av 1000kr alt.
Merker fortsatt suget innimellom, men akkurat nå kjennes det totalt uaktuelt ut å røyke allikevel. egentlig veldig digg.

Så flink du var som klarte å slutte før du ble gravid :D
Jeg synes røyken var verst å slutte med, slutta for mange år siden da :p
Her var det ikke planlagt svangerskap men jeg slutta på dagen jeg fikk positiv test (uke 3+2) :D
Kjenner også suget innimellom men da har jeg kjøpt nikotin og tobbaksfri snus, blir kvalm av lukta på den så er svært sjeldent jeg tyr til den, er nå 2 uker siden jeg tok 1 onico (nikotin og tobbaksfri snus) :p

Back
Topp