Røpte dere navnevalget før..

Sto mellom to navn frem til han var født, familie og venner fikk vite det dagen etter han var født
 
Vi sa det før til enkelte, mens resten fikk vite det i etterkant. :)
 
Med eldste så fortalte vi fornavnet før fødsel med ikke mellomnavnet :)

Mellomste fikk ikke navn før han var 6 uker, så etter :p

Minste hadde heller ikke navn før hun var ett par uker gammel:)

Jeg har behov for å se baby før jeg klarer gi ett navn, mellomste passet overhode ikke til det navnet vi egentlig hadde tenkt så :)
 
Før til nærmeste familie, etter til resten :)
 
Her fikk ingen vite det før fødselen, selv om vi hadde bestemt oss for jentenavn allerede dagen etter positiv test. Vi hadde ett alternativ til gutt også ettersom vi ikke visste va vi fikk.
 
Jeg luftet selve navnet for besteforeldrene, men det var ett av flere som vi vurderte. Annonserte navnet to dager etter fødsel.
 
Da jeg skulle ha storebroren sa jeg overhodet ingenting om navnet til noen (utenom barnefar) før han var født.

Lillebrorens navn er ikke bestemt, men vi har luftet med min og samboers familie.
 
Etter, vi hadde ikke bestemt oss, men hadde kun et forslag, som kom på bordet halvannen uke før fødsel. o_O:happy:
 
Har fortalt det til noen i nærmeste familie og noen venner/kollegaer, men ikke til alle. 3 mnd til termin. Holder det for oss selv overfor dem vi vet at har litt i overkant mange meninger. :p Dessuten er vi ikke 100% sikre før babyen blir født - vi liker å kunne ta et lite forbehold på navnefronten.
 
Nei, forteller det ikke til noen andre. Føler det ville påvirket meg så mye hvis folk begynte å synse og mene mye, og det har jo folk en tendens til å gjøre :)
 
Etter :) Men no har ikkje namn vre bestemt på nokon av mine før etter fødsel heller.
 
Med eldstemann var navnet klart veldig tidlig, å vi snakket med de nærmeste om det, men offentliggjorde det ved fødsel. Ved minstemann hadde vi særlig ett navn hele veien, men holdt det blandt de nærmeste før fødsel nå aner vi ikke navn på babyen i magen, så aner ikke hvordan dette blir.
 
Back
Topp