Rødt hår

Jeg kan godt være ærlig og si at jeg ikke syns rødt hår og fregner er så veldig fint, men det er jo smak og behag.
Sikkert dem som ikke liker lyse/blonde eller mørke også.

Har sett flere med rødt hår som er vakre, pene, kjekke mm :)
 
Kødder du?:eek::eek: Fy søren!! Så ondt å si noe sånt! Håper hun fikk en tydelig advarsel fra moderatoren.
Jeg har knæsj rødt hår selv, og masse fregner :)
At det går an!

Synes rødt hår er fint jeg. Og å komme med negative kommentarer om andres barn får man holde seg for god for.
For en ting å si om noens barn!
Noen kan være stygge på innsiden, og det er verre!

Ungene har bare rødskjær. Men folk får holde kjeft når det gjelder utseendet til andre. Spesielt når det gjelder barn.
Gav klar beskjed hva jeg syns om kommentarene hennes.
 
Har barn med rødskjær og en mann med rødt hår.
Har fått høre her inne fra ei på termingruppa at ungene mine er stygge.
Så ekle folk kan være :( godt at du fikk sagt at det ikke er akseptabelt! :Heartred sikker på at ungene dine er helt herlige! :love7
 
Som sagt ovenfor varierer det fra person til person hva som passer hvem.

Så senest idag da jeg hentet eldste på skolen ei jente som hadde langt, tykt rødt hår i hestehale å tenkte «for et pent hår hun har» :) Mamman min er også rødhåret <3
 
Rødt hår er kjempefint:love7 Mellemste datteren min hadde nydelig rødt hår som nyfødt, men ble blond etter et halvt år tid! Mannen min har fregner og rødskjær i skjegget og lys i huden(irske gener):Heartbigred Spent på minimannen i magen:Heartblue
 
Har barn med rødskjær og en mann med rødt hår.
Har fått høre her inne fra ei på termingruppa at ungene mine er stygge.

Veldig lei meg på dine vegne for det du har opplevd av ei innpå termingruppen din. Absolutt ikke greit og håper hun skammer seg over sine uttalelser også:angry4:smiley-angry019
 
Jeg tror det er så enkelt (og teit) som at det er så sjeldent at folk ikke vet hvordan de skal forholde seg til det.
Rødt hår er den mest sjeldne hårfargen på verdensbasis, og det som skiller seg ut blir fort ansett for å være skummelt/farlig/skremmende.
Og vi mennesker er jo tross alt bare mennesker, så om mange nok forteller oss at noe er på en bestemt måte, tror vi på det.
 
Jeg er vokst opp med ei som hadde rødt hår, og min beste venninne har rødt hår. Personlig synes jeg det er fint, men jeg synes det er fint med blond og brunt og svart osv og jeg da. Har aldri tenkt at en farge er "annerledes". Men jeg har aldri likt min egen farge ^^
 
Jeg tror det er så enkelt (og teit) som at det er så sjeldent at folk ikke vet hvordan de skal forholde seg til det.
Rødt hår er den mest sjeldne hårfargen på verdensbasis, og det som skiller seg ut blir fort ansett for å være skummelt/farlig/skremmende.
Og vi mennesker er jo tross alt bare mennesker, så om mange nok forteller oss at noe er på en bestemt måte, tror vi på det.
Det er nok med rødt hår som med alt annet ellers. Er man litt annerledes får man høre det.
 
Hårfargen er ikke det som definerer om en person er vakker eller ei..

hva med øyne, smil, kroppsfasong, hud, hår, ansikt, utstråling, Glimt...??

Pene og mindre pene folk kommer i alle hårfarger
 
Hårfargen er ikke det som definerer om en person er vakker eller ei..

hva med øyne, smil, kroppsfasong, hud, hår, ansikt, utstråling, Glimt...??

Pene og mindre pene folk kommer i alle hårfarger
Nei, men inntrykket mitt er at det er mange som syns de med rødt hår er ekle.

Egentlig burde ikke utseende bety noe som helst. Det indre som teller.. men mennesker er visst skrudd sammen på den måten som gjør at de må si stygge ting om andre. Og da tenker jeg ikke nødvendigvis på rødt hår, men generelt.
 
Syns rødt hår er veldig fint både på store og små
 
Back
Topp