Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kødder du? Fy søren!! Så ondt å si noe sånt! Håper hun fikk en tydelig advarsel fra moderatoren.
Jeg har knæsj rødt hår selv, og masse fregner
At det går an!
Synes rødt hår er fint jeg. Og å komme med negative kommentarer om andres barn får man holde seg for god for.
For en ting å si om noens barn!
Noen kan være stygge på innsiden, og det er verre!
Ja selvsagt er det ille men da går man jo på person og det er ikke greitMen tenk at noen faktisk har skrevet det til noen her inne da... (se innlegg lenger opp)
Det er ille!
Nå er det vel ikke akkurat noen som kommer til p skrive om de evt ikke liker fargen for da hisser man på seg en god del folk
Så ekle folk kan være godt at du fikk sagt at det ikke er akseptabelt! sikker på at ungene dine er helt herlige!Har barn med rødskjær og en mann med rødt hår.
Har fått høre her inne fra ei på termingruppa at ungene mine er stygge.
Tror det kommer av at jeg har blitt påvirket av andres meninger opp igjennom. Er jo bare tull.Det jeg lurer på er hvorfor du syns det før?
Hører aldri at blondt/brunt/svart/ osv er stygt.
Mente i denne trådenJo, det har blitt gjort mot mine barn. På termingruppa.
Har barn med rødskjær og en mann med rødt hår.
Veldig lei meg på dine vegne for det du har opplevd av ei innpå termingruppen din. Absolutt ikke greit og håper hun skammer seg over sine uttalelser også
Mente i denne tråden
Å som sagt å gå på person er bare utrolig stygt gjort
Har barn med rødskjær og en mann med rødt hår.
Det er nok med rødt hår som med alt annet ellers. Er man litt annerledes får man høre det.Jeg tror det er så enkelt (og teit) som at det er så sjeldent at folk ikke vet hvordan de skal forholde seg til det.
Rødt hår er den mest sjeldne hårfargen på verdensbasis, og det som skiller seg ut blir fort ansett for å være skummelt/farlig/skremmende.
Og vi mennesker er jo tross alt bare mennesker, så om mange nok forteller oss at noe er på en bestemt måte, tror vi på det.
Nei, men inntrykket mitt er at det er mange som syns de med rødt hår er ekle.Hårfargen er ikke det som definerer om en person er vakker eller ei..
hva med øyne, smil, kroppsfasong, hud, hår, ansikt, utstråling, Glimt...??
Pene og mindre pene folk kommer i alle hårfarger
Fy kor usmakelig gjort.Har barn med rødskjær og en mann med rødt hår.