Råpinlig problem...*slettet*

OH RLY?

Forumet er livet
slettet

okei, bra det er bare jeg som sliter med dette da.......[&o] unner ingen det samme...

Uffda.. Jeg vet ikke jeg.. Er det "løshud" pga at det er str...ekt? strukket? (Sicily!![:D]) så er det vel ikke mye håp at det skal endre seg mye.. Litt kan det stramme seg til enda, men ikke mye.

Men husk også at selv om du bare er 2kg mer nå enn du var før, så er det nok sjanser for (jeg aner jo ikke, siden jeg ikke har sett deg eller vet noe om deg[8D]) at fett% er en god del høyere nå enn den var før. Så dersom det ikke er bare løshud, men det at du har høyere fett%, så er det håp![:)]

Sikkert ikke det du vil høre, men dette kan nok ikke trenes bort. Kanskje noe av det, men dette er en jobb for plastiske kirurger om du virkelig vil det.. 

Ta det opp med lege og hør om staten kan gi deg et museløft grunnet dårlig selvtillit blabla?

Hvis du har fått en "hengefettmus" (i mangel på et bedre ord..), så kan det trenes bort..
Få ned fettprosenten din over all, så vil også dette minke.
Om det mot formodning ikke skulle gjøre det, så kan det opereres..

Men anbefaler deg å prøve å trene det vekk først!

er fett under og ja, det er ikke bare tom hud. jeg er jo på en all time low med styrke så du har helt sikkert rett smartass! en ting er sikkert, jeg kan ikke gå rundt sånn som dette, må bare få sett alvoret i øyet å få trent det bort på en måte...det viktigste er jo å bli sterkere da, men får ha som mål at dobbeltmusa (og den begynnende dobbelthaka) skal bort bort bort! så håper jeg at selv om jeg er stappa med strekkmerker at huden klarer å trekke seg mer sammen så jeg slipper å må få hjelp til å fjerne det...

Jeg hadde det ikke riktig så ille som du beskriver det, men ille nok til at jeg var ukomfortabel.
Det hjalp med trening! VELDIG. Ikke så mye på magen. Den.. henger[:(][:(] men resten forsvant for min del.

Det kan fort gjøre det med deg også. Gi det et par mnd med god trening. Forsvinner det ikke, er det helt sikkert noe legene kan gjøre!

Heldig du som ikke har bollekjønnslepper fra naturens side, det er det iallefall ikke noe å gjøre med, skal aldri vise musa mi i lyset for å si det sånn..

ORIGINAL: AnaBanana

Ta det opp med lege og hør om staten kan gi deg et museløft grunnet dårlig selvtillit blabla?

[:D][:D][:D] så for meg utrykket på legen når jeg sitter å sier dette. hahaha, ååååh trengte denne latteren asså, tusen takk!

Cinnamon*: Trening er nok rette veien her ja..vet liksom ikke hvor jeg skal starte, er flaut å være i så dårlig form [:'(] men alle må vel starte EN plass...

ORIGINAL: Gollemor

Jeg hadde det ikke riktig så ille som du beskriver det, men ille nok til at jeg var ukomfortabel.
Det hjalp med trening! VELDIG. Ikke så mye på magen. Den.. henger[:(][:(] men resten forsvant for min del.

Det kan fort gjøre det med deg også. Gi det et par mnd med god trening. Forsvinner det ikke, er det helt sikkert noe legene kan gjøre!

hva startet du med da? er så vanskelig å velge noe å starte med føler jeg...skal nedover å spørre om hjelp til å starte med intervalltrening på tredemølle i morgen, å så har jeg meldt meg på afrodans på torsdag (angst)

ORIGINAL: Krøllo

Heldig du som ikke har bollekjønnslepper fra naturens side, det er det iallefall ikke noe å gjøre med, skal aldri vise musa mi i lyset for å si det sånn..

off herlighet, føler med deg [:o] tenker karene ikke ser på det som noe negativt da, mer å digge?

ORIGINAL: Læidy Bla Bla

[:D][:D][:D] så for meg utrykket på legen når jeg sitter å sier dette. hahaha, ååååh trengte denne latteren asså, tusen takk!

Cinnamon*: Trening er nok rette veien her ja..vet liksom ikke hvor jeg skal starte, er flaut å være i så dårlig form [:'(] men alle må vel starte EN plass...

Ja, så lenge det er fett så burde trening fungere..!
Venninnen min var enormt overvektig og fikk mer og mer hengemus..!
Hun klarte faktisk og trene bort alt, og har nå den strammeste og fineste kroppen i hele vennegjengen!! :)

(Slanket seg fra 110kg + til 60 kg på 2 år..!)

ORIGINAL: Cinnamon*

Ja, så lenge det er fett så burde trening fungere..!
Venninnen min var enormt overvektig og fikk mer og mer hengemus..!
Hun klarte faktisk og trene bort alt, og har nå den strammeste og fineste kroppen i hele vennegjengen!! :)

(Slanket seg fra 110kg + til 60 kg på 2 år..!)

wow...håper jeg klarer å gå ned til 65 jeg, eller til jeg er fornøyd da (altså mellom 79 og 65 da) jeg har brede hofter så jeg vil ikke være for tynn for jeg liker former. men må seriøst prøve å bli kvitt sæggemusa asså!

off herlighet, føler med deg [:o] tenker karene ikke ser på det som noe negativt da, mer å digge?

Gutta sier jo de elsker bollemus, og har aldri fått noen klager, de har ikke sluttet å ha sex med meg etter 1 gang liksom, hehe. Men jeg liker den ikke selv.

Gutta sier jo de elsker bollemus, og har aldri fått noen klager, de har ikke sluttet å ha sex med meg etter 1 gang liksom, hehe. Men jeg liker den ikke selv.

ja det var det da, vi jenter er vel sære sånn [:D]

Takk for ord jenter, nå sletter jeg toppen siden folk jeg kjenner er her inne[:)]

Back
Topp