Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: AnaBanana
Ta det opp med lege og hør om staten kan gi deg et museløft grunnet dårlig selvtillit blabla?
ORIGINAL: Gollemor
Jeg hadde det ikke riktig så ille som du beskriver det, men ille nok til at jeg var ukomfortabel.
Det hjalp med trening! VELDIG. Ikke så mye på magen. Den.. henger[:(][:(] men resten forsvant for min del.
Det kan fort gjøre det med deg også. Gi det et par mnd med god trening. Forsvinner det ikke, er det helt sikkert noe legene kan gjøre!
ORIGINAL: Læidy Bla Bla
Ta det opp med lege og hør om staten kan gi deg et museløft grunnet dårlig selvtillit blabla?
[:D][:D][:D] så for meg utrykket på legen når jeg sitter å sier dette. hahaha, ååååh trengte denne latteren asså, tusen takk!
Cinnamon*: Trening er nok rette veien her ja..vet liksom ikke hvor jeg skal starte, er flaut å være i så dårlig form [:'(] men alle må vel starte EN plass...
ORIGINAL: Cinnamon*
[:D][:D][:D] så for meg utrykket på legen når jeg sitter å sier dette. hahaha, ååååh trengte denne latteren asså, tusen takk!
Cinnamon*: Trening er nok rette veien her ja..vet liksom ikke hvor jeg skal starte, er flaut å være i så dårlig form [:'(] men alle må vel starte EN plass...
Ja, så lenge det er fett så burde trening fungere..!
Venninnen min var enormt overvektig og fikk mer og mer hengemus..!
Hun klarte faktisk og trene bort alt, og har nå den strammeste og fineste kroppen i hele vennegjengen!! :)
(Slanket seg fra 110kg + til 60 kg på 2 år..!)
ORIGINAL: Krøllo
Heldig du som ikke har bollekjønnslepper fra naturens side, det er det iallefall ikke noe å gjøre med, skal aldri vise musa mi i lyset for å si det sånn..
off herlighet, føler med deg [:o] tenker karene ikke ser på det som noe negativt da, mer å digge?
Heldig du som ikke har bollekjønnslepper fra naturens side, det er det iallefall ikke noe å gjøre med, skal aldri vise musa mi i lyset for å si det sånn..
off herlighet, føler med deg [:o] tenker karene ikke ser på det som noe negativt da, mer å digge?
Gutta sier jo de elsker bollemus, og har aldri fått noen klager, de har ikke sluttet å ha sex med meg etter 1 gang liksom, hehe. Men jeg liker den ikke selv.