Råd som hjelper på vann i kroppen?

Samme her, drikker og drikker, det er jo sååå varmt :confused: (ikke sikkert at den øvrige befolkningen i Bergen er enig da :p), er i aktivitet hver dag, men det hjelper ikke.

Det er nok bare sånn det er. Jeg har tenkt at mye av det kanskje skyldes varmen?
 
Det er nok bare sånn det er. Jeg har tenkt at mye av det kanskje skyldes varmen?

Det er nok sannsynligvis bare sånn det er ja... :( Jeg var til JM igår og det første hun kommenterer når jeg kommer inn er at hun ser at jeg har fått MYE vann i kroppen :confused: En ting at jeg merker det selv, men da er det jo tydeligvis ganske synlig :eek:
 
Heve beina, kjøle beina, vann fungerer vanndrivende, så drikk bra :) Støttestrømper.
 
Det er nok sannsynligvis bare sånn det er ja... :( Jeg var til JM igår og det første hun kommenterer når jeg kommer inn er at hun ser at jeg har fått MYE vann i kroppen :confused: En ting at jeg merker det selv, men da er det jo tydeligvis ganske synlig :eek:
Hehehe, føttene mine buuuler så jeg blir sjokka om folk ikke legger merke til det, haha
 
Hehehe, føttene mine buuuler så jeg blir sjokka om folk ikke legger merke til det, haha

:confused: Uff! Det er jo rett og slett vondt når en får så mye vann i kroppen! Jeg hadde helt enormt mye med eldste, det er heldigvis ikke like ille denne gangen. Jeg husker at jeg måtte låne skoene til eksen min, han brukte str 45.... :eek: De var jo "litt" store til meg, men jeg hadde ikke sjans å få på meg mine egne :confused:
 
:confused: Uff! Det er jo rett og slett vondt når en får så mye vann i kroppen! Jeg hadde helt enormt mye med eldste, det er heldigvis ikke like ille denne gangen. Jeg husker at jeg måtte låne skoene til eksen min, han brukte str 45.... :eek: De var jo "litt" store til meg, men jeg hadde ikke sjans å få på meg mine egne :confused:

Nettopp! Var sånn med første, men ikke med nr to. Men nå er jeg tilbake der jeg var med første igjen. Godt det er mitt siste svangerskap altså:)
 
Nå er det så ille blitt at jeg ikke kan stå mer enn ca 10 minutter før vannet har sprengt bena mine:p
 
Jeg styra fælt på og rydda i går. Beina mine så ut som et freak-show når jeg la meg om kvelden :eek::wtf:

Hehe, det ser ganske crazy ut ja! Og hvis du klapper bena sammen liksom så rister det i vannet, haha
 
Hahaha... Huff :eek::hilarious: Nei det har jeg ikke prøvd på, kanskje det må testes neste gang det ser ut som verst :p


Ja prøv det. Eller klem utsiden av en imsdalsflaske på leggen... da får du imsdal på deg, hehe
 
[emoji23][emoji23]

Godt en blir kvitt det her vannet etter fødsel altså [emoji28]

Hehe, ja gudskjelov.

Med førstemann var jeg omtrent som nå, masse vann og DE pølsebena.

En ukes tid etter fødselen satt jeg i badekaret og fikk totalt latterkrampe fordi bena mine så så sinnsykt tynne ut! De var nok bare gått tilbake ril normalen, men etter å ha hatt låra rett i skoa så lenge så det helt dust ut! Haha
 
Hehe, ja gudskjelov.

Med førstemann var jeg omtrent som nå, masse vann og DE pølsebena.

En ukes tid etter fødselen satt jeg i badekaret og fikk totalt latterkrampe fordi bena mine så så sinnsykt tynne ut! De var nok bare gått tilbake ril normalen, men etter å ha hatt låra rett i skoa så lenge så det helt dust ut! Haha

Jeg var faktisk enda verre med eldste [emoji37] Håper virkelig ikke det blir like ille denne gangen, selv om det ser ut som om at det er den veien det går [emoji13]
 
Jeg var faktisk enda verre med eldste [emoji37] Håper virkelig ikke det blir like ille denne gangen, selv om det ser ut som om at det er den veien det går [emoji13]

Haha, det er for jævlig altså
 
Ja, er det fordi det er varmt der alle dere bor nå at dere har fått plagene med vann i kroppen? Jeg merker svært lite til det men her er det jo ikke skikkelig sommer heller :)
 
Back
Topp