Råd som hjelper på vann i kroppen?

Mirari

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Ja, som overskriften sier :)

Jeg begynner å bli plagsomt hoven i bena nå :confused:
 
Fant også flere tips :)


  • Drikk rikelig med vann.
  • Vær fysisk aktiv (gå gjerne en tur så ofte du klarer).
  • Unngå store mengder salt og fett – det binder vann i kroppen.
  • Sitt/ligg med bena høyt når du kan.
  • Vipp med føttene, så aktiverer du leggmusklene, og dermed venepumpen som får blodet oppover i kroppen.
  • Bruk støttestrømper for gravide.
  • Unngå strømper og klær som strammer
 
Sliter med store mengder vann i kroppen selv, spesielt i bena. Drikker og tisser sikkert hubdre ganger om dagen. Og trener lett to dager i uken. Men det hjelper liksom ikke noe..
 
Fant også flere tips :)


  • Drikk rikelig med vann.
  • Vær fysisk aktiv (gå gjerne en tur så ofte du klarer).
  • Unngå store mengder salt og fett – det binder vann i kroppen.
  • Sitt/ligg med bena høyt når du kan.
  • Vipp med føttene, så aktiverer du leggmusklene, og dermed venepumpen som får blodet oppover i kroppen.
  • Bruk støttestrømper for gravide.
  • Unngå strømper og klær som strammer

Dette er det jeg gjør daglig, så og si null vann i kroppen [emoji1319][emoji1303]
 
Ingen av de vanlige tipsene hjalp for meg, fikk også plutselig enormt hovne føtter. Men jeg har kjølt dem ned, og jordmor sa at det skulle jeg bare fortsette med. Så vass i havet, spyl dem med kaldt vann, smør kjølende krem på, eller ha på kjølende omslag når du sitter med dem høyt :)
 
Fød :p
 
Hjelper kun å ha beina høyt her... så fra morgenen er dem ikke så værst, men så... :p Snart i mål :D
 
Aiaiai :p Jammen blir det litt rart når kropoen blir normal igjen også, tenk DEN følelsen! :D


Herregud ja! Jeg gleder meg til så mye.. ligge og sove, ligge inntill mannen min, føle meg lettere, slankere, matlyst, passe inn i bilen igjen, drikke bobler i sola, også kose med babyen min da så klart❤
 
Sliter med store mengder vann i kroppen selv, spesielt i bena. Drikker og tisser sikkert hubdre ganger om dagen. Og trener lett to dager i uken. Men det hjelper liksom ikke noe..

Samme her, drikker og drikker, det er jo sååå varmt :confused: (ikke sikkert at den øvrige befolkningen i Bergen er enig da :p), er i aktivitet hver dag, men det hjelper ikke.
 
Ingen av de vanlige tipsene hjalp for meg, fikk også plutselig enormt hovne føtter. Men jeg har kjølt dem ned, og jordmor sa at det skulle jeg bare fortsette med. Så vass i havet, spyl dem med kaldt vann, smør kjølende krem på, eller ha på kjølende omslag når du sitter med dem høyt :)

Oooh! Vassing i havet/sjøen høres deilig ut! :) Jeg bor dessverre ikke så veldig nærme så det utgår for min del.
Men jeg kunne prøvd meg med noen kjølende omslag, høres ikke så verst ut det heller :)
 
Magnesiumtilskudd kunne hjelpe sa jm til meg. Jeg er i hvertfall ikke blitt mer hoven etter at jeg begynte på det. Ellers det samme som nevnt over. Jeg ligger så hyppig med beina høyt at katten vår har begynt å herme:hilarious::hilarious:
Vis vedlegget 227621

Åh for en skjønn pus!!! :)

Jeg har tatt magnesium gjennom hele svangerskapet, gjør det til vanlig også fordi jeg er så mye plaget med urolige bein :confused:
 
Herregud ja! Jeg gleder meg til så mye.. ligge og sove, ligge inntill mannen min, føle meg lettere, slankere, matlyst, passe inn i bilen igjen, drikke bobler i sola, også kose med babyen min da så klart❤


Kose babyen :Heartpink:love7 Istedetfor å bli mørbanket innenfra :p:D
 
Back
Topp