Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fant også flere tips
- Drikk rikelig med vann.
- Vær fysisk aktiv (gå gjerne en tur så ofte du klarer).
- Unngå store mengder salt og fett – det binder vann i kroppen.
- Sitt/ligg med bena høyt når du kan.
- Vipp med føttene, så aktiverer du leggmusklene, og dermed venepumpen som får blodet oppover i kroppen.
- Bruk støttestrømper for gravide.
- Unngå strømper og klær som strammer
Magnesiumtilskudd kunne hjelpe sa jm til meg. Jeg er i hvertfall ikke blitt mer hoven etter at jeg begynte på det. Ellers det samme som nevnt over. Jeg ligger så hyppig med beina høyt at katten vår har begynt å herme
Vis vedlegget 227621
Hahahahahaha
Å herlighet så morsom katt[emoji3]Magnesiumtilskudd kunne hjelpe sa jm til meg. Jeg er i hvertfall ikke blitt mer hoven etter at jeg begynte på det. Ellers det samme som nevnt over. Jeg ligger så hyppig med beina høyt at katten vår har begynt å herme
Vis vedlegget 227621
Mine er puffy fra morgenen av også de siden jeg er nødt for å sitte og sove, [emoji14]Hjelper kun å ha beina høyt her... så fra morgenen er dem ikke så værst, men så... [emoji14] Snart i mål
Aiaiai Jammen blir det litt rart når kropoen blir normal igjen også, tenk DEN følelsen!Mine er puffy fra morgenen av også de siden jeg er nødt for å sitte og sove, [emoji14]
Aiaiai Jammen blir det litt rart når kropoen blir normal igjen også, tenk DEN følelsen!
Sliter med store mengder vann i kroppen selv, spesielt i bena. Drikker og tisser sikkert hubdre ganger om dagen. Og trener lett to dager i uken. Men det hjelper liksom ikke noe..
Ingen av de vanlige tipsene hjalp for meg, fikk også plutselig enormt hovne føtter. Men jeg har kjølt dem ned, og jordmor sa at det skulle jeg bare fortsette med. Så vass i havet, spyl dem med kaldt vann, smør kjølende krem på, eller ha på kjølende omslag når du sitter med dem høyt
Magnesiumtilskudd kunne hjelpe sa jm til meg. Jeg er i hvertfall ikke blitt mer hoven etter at jeg begynte på det. Ellers det samme som nevnt over. Jeg ligger så hyppig med beina høyt at katten vår har begynt å herme
Vis vedlegget 227621
Herregud ja! Jeg gleder meg til så mye.. ligge og sove, ligge inntill mannen min, føle meg lettere, slankere, matlyst, passe inn i bilen igjen, drikke bobler i sola, også kose med babyen min da så klart❤