Råd mot kvalmen :-(

Vet så godt hvordan det er! Her er det så ille om dagen at jeg blir liggende å grine. Totalt hjelpesløs. Trøtt og kvalm, og brekker meg av det meste.

MEN(!) i dag fant jeg fram sea-bands (er det det det heter?!) og *bank i bordet* ; jeg klarer og sitte oppreist og har fått i meg 2 kopper te! Det kan jo være tilfeldig, formen går jo litt opp og ned i disse dager, men det kan jo hende det hjelper litt ...

Å herlighet :-( nå fikk jeg ordentlig vondt av deg... Sykemeldt du også da? Du har det nok hakket verre enn meg da... Jeg klarer og spise! Salt mat med andre ord! Spyr av sukker.... Men det er vondt i mage sekken hele tiden... Kjennes ut som om jeg var på en skikkelig fylla kule i går! Er så ekkelt! Må spise hele tiden, magesekken kjennes ut som om den er ihjel sulten (vondt). Kommer jo til å bli gedigen :p haha
 
Ingefærte smaker ikke noe godt da. . Men krydderet skal være godt :) postafen slike reisesyke tabletter :)
 
Da har jeg kjøpt inn noen av rådene :-D så er det bare og begynne :p i dag meldte oppkasten sin ankomst også.... Så nå har jeg krøpet under dyna igjen, og her skal jeg bli en stund!
 
Kasta opp som en gris hele formiddagen, så måtte sende samboer på apoteket for å kjøpe seabands. Og jeg tror det funker!! Det kan jo være tilfeldig, at jeg har hatt et par gode timer nå etter jeg fikk de på, så skal oppdatere skikkelig etter noen dager. Men jeg tror virkelig det må være dem, for før jeg tok de på kom jeg meg ikke opp av sofan, nå er jeg bare småuggen og har både laget og spist middag! :) bank i bordet!
 
Til meg var d cola, isbiter , grønn eple og appelsin å kiwi... Ikke så godt å spy opp igjen men....
 
Har drukket på Olden med eplesmak med kullsyre og spist ritz kjeks innimellom.... Virker ikke voldsomt enda :p men får se det litt Ann... Har begynt å ta gaviscon også....
 
Back
Topp