Trinity85 Elsker forumet Junibollene 2023 ♡ Babymais2026 ♡ 23 Mar 2023 #21 Nei helsike heller skrev: Tvi-tvi! Håper du slipper unna. Prøver på tredjemann og gruer meg allerede til halsbrannen, haha. Klikk for å utvide … Takk, du også!
Nei helsike heller skrev: Tvi-tvi! Håper du slipper unna. Prøver på tredjemann og gruer meg allerede til halsbrannen, haha. Klikk for å utvide … Takk, du også!
K Kosmo. Prøver på nr 3 Junibollene 2023 Mailykken 2025 23 Mar 2023 #22 Sumsum skrev: Idag går det fint, har holdt meg unna alt av matvarer som kan trigge det, og egentlig spist lite. Men er forberedt på at det kommer tilbake Klikk for å utvide … Men å spise lite er vel og en faktor? Hørt at man bør spise lite og ofte
Sumsum skrev: Idag går det fint, har holdt meg unna alt av matvarer som kan trigge det, og egentlig spist lite. Men er forberedt på at det kommer tilbake Klikk for å utvide … Men å spise lite er vel og en faktor? Hørt at man bør spise lite og ofte
Sumsum Glad i forumet Himmelbarn Junibollene 2023 Julibarna2024☀️ 23 Mar 2023 #23 Kosmo. skrev: Men å spise lite er vel og en faktor? Hørt at man bør spise lite og ofte Klikk for å utvide … Det stemmer
Kosmo. skrev: Men å spise lite er vel og en faktor? Hørt at man bør spise lite og ofte Klikk for å utvide … Det stemmer