Rå kylling :/

Kaley

Flørter med forumet
Januarskatter 2015
Bestilte en kyllingkebab etter jobb, og syntes konsistensen var litt rar. Fant fort ut etter et par tygg at kyllingen ikke akkurat var godt stekt, flere biter var helt rosa. Er det veeeldig farlig?? :-/ Spiste ikke mye altså, men har svelgt noen biter. Får helt angst her. Jeg fikk ikke pengene tilbake heller forsåvidt. Latterlig dårlig service.. (og mat, lol)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Tror det går greit. Du finner vel fort ut om den var dårlig.

Du kan jo ta en tlf til lege i morgen for å høre med tanke på lille i magen. Har ikke vært borti dette før dessverre. :(

Hm. Ja, får vente å se da:-O
Har tatt vare på kebaben og kontakter mattilsynet i morgen. Han som lagde kebaben sa at kyllingen -skulle- være rosa. Trygt!

Hm. Ja, får vente å se da:-O
Har tatt vare på kebaben og kontakter mattilsynet i morgen. Han som lagde kebaben sa at kyllingen -skulle- være rosa. Trygt!

Kylling skal IKKE være rosa. Er han helt vill i trusa. Da får du spørre han om han ønsker å matforgifte kundene sine. :eek::confused: Ja, kontakt mattilsynet, gurimalla er det mulig :eek:o_O

Kylling skal IKKE være rosa. Er han helt vill i trusa. Da får du spørre han om han ønsker å matforgifte kundene sine. :eek::confused: Ja, kontakt mattilsynet, gurimalla er det mulig :eek:o_O

Haha, ja han var ganske vilter. Håper at mattilsynet stikker innom der, uansett om jeg blir dårlig eller ikke.

Uff ja, gjør det. rå kylling er det falligste råkjøttet. Men helt sikkert gått bra med deg :)
Tatt noen små bitter før når jeg har stekt i panna.er såå utrolig godt også..hehe..men vet det er fy fy..

Jeg spiste ETT dårlig blåskjell for snart 3 uker siden og er fortsatt ikke helt i form!

Trenger ikke være farlig for babyen i det hele tatt hvis du ikke blir sykt dårlig..

Back
Topp