RØYKERE

Septemberkansje

Betatt av forumet
Januarskatter 2015
er det noen som røyker her inne å som sliter med å slutte???:smiley-ashamed008

Dere er så flinke <3 selv sluttet jeg for 4 år siden, og vet hvor hardt det er!

Sent from my iPhone using BV Forum

Storrøyker her! Men klarer å holde meg helt unna den tid jeg går gravid. Det gjorde jeg med alle mine tre graviditeter. Synes bare synd på at jeg ikke har sluttet for godt, for jeg begynte å røyke igjen etter ammeperioden var ferdig og hver gang føltes det så godt. Det gir meg følelsen av å endelig være fri og at jeg har vært så flink dermed veldig fortjent:P
Er bare å finne seg noe annet som kan gi den følelsen!
Håper denne gangen er det helt slutt!

Ønsker alle masse lykke til! Det kan være vanskelig for andre å slutte, men ha i bakhodet at det er din etterlengte baby som får suget og som blir utsatt, og det er jo kun de 9mnd h*n er i magen. Etter det får dere røyke så mye dere vil:P igjen håper jeg dere får det til.

Sluttet i januar jeg. Så blir jeg bare kvalm om jeg skal røyke ...

Januar 2015 <3
Heldig du :)
Trodde eg hadde bedre tid før mini var på vei!! Sluttet på pillen og bare noen uker seinare var eg gravid!! Men jobber med saken!! ;)

Termin: 5.jan

❤️min første❤️

Slutta å røyke tidlig i desember, gikk over til snus. Så det er prosjektet nå, å slutte med snus ;)

Nei men har snuset. Sluttet på dagen jeg fikk positiv :) nikotin fri snus hjelper når suget er på det verste

Jeg snuser. Sist svangerskap satte jeg meg om ett mål at innen en uke skulle jeg slutte.. det funka det.. og samme gjelder denne gang. Kutter mer og mer ned i løpet av uken. Er 4 uker, så det er ingen forbindelse mellom navlesnor og embryo. Så det går bra :)!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Fant ut av bøllefrøet for to dager siden og har halvert mengden per dag, så er ferdig med røyking innen tirsdag er omme.....

Jeg snuser og har klart å kutte ned veldig mye i forhold til mitt normale inntak. Hvis jeg tar en snus nå så tar jeg den ut igjen nesten med en gang pga dårlig samvittighet :-p Regner med å være helt snusfri om et par dager! :-)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Nei men har snuset. Sluttet på dagen jeg fikk positiv :) nikotin fri snus hjelper når suget er på det verste

Hvordan nikotinfri snus bruker du, og hvor får du kjøpt det?:)
Er røyker, og sliter veldig med å kutte helt :(

Har vært røyker, men sluttet for 2 år siden, men snuser. Dessverre! Driver å trapper ned, trapper da ned med mocca! Så får vi håpe jeg er helt ferdig når mocca snusen er tom :)

Tok min siste røyk før jeg gikk inn for å få satt inn egget, håper å holde meg 100% røykfri
I de to foregående svangerskapene røykte jeg ikke daglig imenst jeg gikk gravid men hadde to tre sprekker, da er det bare å prøve igjen :-)

Back
Topp