Jeg tok 400 mg. 200 mg til frokost og 200 mg til lunsj. Kan visst påvirke søvn negativt, så fulgte anbefaling om å ta de tidlig på dagen og til måltider.Jøss, det skal jeg fortsette med. Hvor mange mg tok du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tok 400 mg. 200 mg til frokost og 200 mg til lunsj. Kan visst påvirke søvn negativt, så fulgte anbefaling om å ta de tidlig på dagen og til måltider.Jøss, det skal jeg fortsette med. Hvor mange mg tok du?
Det visste jeg ikke, takk! Jeg har bare tatt 100mg, men tatt det til måltider daJeg tok 400 mg. 200 mg til frokost og 200 mg til lunsj. Kan visst påvirke søvn negativt, så fulgte anbefaling om å ta de tidlig på dagen og til måltider.
Bare hyggelig! Er jo et tilskudd som koster en del, så blir dyrt når man bruker høye doser. Men for oss var det verdt det (mannen tok 200mg).Det visste jeg ikke, takk! Jeg har bare tatt 100mg, men tatt det til måltider da
Jaa helt enig!Bare hyggelig! Er jo et tilskudd som koster en del, så blir dyrt når man bruker høye doser. Men for oss var det verdt det (mannen tok 200mg).
Hei!Jeg tok 400 mg jeg da. 2 tabletter til frokost og 2 til lunsj. Tok mye annet i tillegg for eggkvalitet (melatonin, e-vitamin, NAC, R-alfa liponsyre, ekstra d-vitamin, jern, magnesium og høy dose c-vitamin i tillegg til multivitamin). Ble mange piller, men var bare for en periode, og et eller annet funket jo!
Hei!
Kan jeg spørre deg om hvor mye du tok av hvert tilskudd (bortsett fra q10 og melatonin). Jeg går på nycoplus gravid - vitaminpakken, og her er det jo også mye av de samme tilskuddene. Litt nysgjerrig på mengdeforholdet ifht det du fikk anbefalt
Takk Jeg visste ikke at hun kom med forskjellige forslag basert med situasjon i den boka. Kanskje jeg må lese den Mitt problem er nok eggkvalitet (alder), og at det ikke fester seg.Hei! Fulgte doseringene som står anbefalt i "It starts with the egg" for min situasjon (endometriose, gjentatte SA og IVF). 300 mg R-alfa liponsyre (30 min før et måltid), 600 mg NAC, 1000 mg c-vitamin (totalt) og 100 mg e-vitamin (totalt). Tok også Nycoplus Gravid og 3200 IE d-vitamin og 175 mg magnesium i tillegg. Jern tok jeg 8 uker før forsøket pga noe lavt jernlager (lavt jern kan ha negative følger for fertiliteten).