Q10 og

T

Tilskuddet

Guest
Hei,

Etter å ha lest boken It starts with the egg har jeg kjøpt inn Q10 Ubiquinol og Myo-Inositol. Har blitt gravid med IVF, men har mistet. Har tenkt å prøve disse tingene for å se om det kan hjelpe.

Når skal man starte på disse? Jeg er på syklusdag 8 i dag.

Blir takknemlig for svar! :)
 
Hei! Det meste tar vel 3 mnd før det funker, om jeg ikke tar feil. Egget begynner å modnes lenge før du har eggløsning, så hvis man skal ha effekt av tilskudd må man ta det over lengre tid. Jeg holdt på i ca 3 mnd før mitt siste ivf-forsøk :happy: masse lykke til!
 
Jeg har akkurat handlet inn disse jeg også, etter å ha lest boken :greet025
Startet på dem i dag, du kan starte uavhengig av syklusdag. Som hun over sier så tar det alt fra 1-3 måneder før man får noe særlig effekt.
Blir spennende å se!
 
Jeg byttet medisin, så det er umulig å vite hvorfor det ble så ufattelig mye bedre, men dette forsøket mitt etter Q10, melatonin, omega3 og magnesium er milevis fra de tidligere forsøkene mine. Helt sinnsyk forskjell! Så jeg synes absolutt det er verdt forsøket :Heartpink
 
Jeg gikk faktisk på begge disse tilskuddene hele måneden før jeg ble gravid nå sist. Husker ikke nøyaktig når jeg startet. Er femte gang jeg er gravid på et år, men denne runden er den som ser ut til å gå bra. Kommet til 8+6 og har sett hjerteslag to ganger allerede.
 
Høres veldig bra ut! Tusen takk. Kan jeg ta Myo-Inositol selv om jeg ikke har PCOS? Har relativt "normale" sykluser, men har en del mellomblødninger (må bruke truseinnlegg/bind) midt i syklus uten noen forklaring på hvorfor. Alt virker normalt til tross. Måler temperatur med Ladycomp og den viser flere sykluser uten eggløsning, så usikker på hvorfor.

Satser på at disse kosttilskuddene hjelper! Tar også multivitamin fra Nycoplus som har alle vitaminer og relevante mineraler også.
:)
 
Og en annen ting; kan disse tilskuddene tas ifbm. innsett av fryst embryo? Eller er det noen regler i forhold til det?
 
Back
Topp