Pysjbukse offentlig?

Nå har jeg ikke lenger pysjbukse så det er ikke helt aktuelt, men dengang jeg hadde det så jeg på det som en type undertøy så det ville ikke falt meg inn

Bruker egentlig veldig lite pysjbukse, men nei det har jeg aldri gjort:) Joggis så, men så er det favoritt plagget mitt:P

Har hendt, men da må eg ha en veldig spesiel dag, sliten eller syk f. Eks

Har ingen

Ikke om det er når du er høygravid og det er den eneste buksa som er grei nok heller? ;)

Har da vært høygravid (og jeg var svææær) og klart meg med joggebukse og en fantastisk gravidbukse. Hadde kun de to buksene som jeg byttet mellom, men det gikk uten å måtte ty til pysjbukser i offentlighet, ja. :)

Har da vært høygravid (og jeg var svææær) og klart meg med joggebukse og en fantastisk gravidbukse. Hadde kun de to buksene som jeg byttet mellom, men det gikk uten å måtte ty til pysjbukser i offentlighet, ja. :)

Husker jeg tenkte at det var det absolutte unntaket da jeg var gravid, nå er jeg nabo med butikken da, har faktisk lengre veg til postkassa ;)

Joggebuksa er god å ha da ja :)

Jeg har vel 4 stk. kanskje, men de soves i og brukes på morgenkvisten før dusjen bare.

"offentlig" som i "innlagt på sykehuset" kunne jeg vel kanskje gjort det.

Men ellers? Nei, jeg leter ikke frem den pysjen jeg engang fikk i bursdagsgave og tar den på meg for å gå ut. Dersom jeg fortsatt har den, i det hele tatt

Jeg har vel 4 stk. kanskje, men de soves i og brukes på morgenkvisten før dusjen bare.

Er kun på kaldeste vinteren at jeg klarer å sove med pysjbuksa nå for tiden, de siste årene har jeg blitt så varm om natta at jeg ikke klarer t-skjorte engang, altså kun om det er iskaldt. Svetter når jeg sover om jeg har klær på. :p Pysj er morgen eller ettermiddag/kveldsklær her (eller hele dagen om det er helg). Beste jeg vet. ^^

Back
Topp