Pysjbukse offentlig?

Stillong bruker jeg ikke uten noe utapå. Men jeg bruker heller ikke tights. Føler slikt viser litt mer enn en pysjbukse

Ja, det er fort gjort å lese på leppene når noen velger å kombinere det med en overedel som ikke dekker det essensielle ;) Pysjbukse er ikke så avslørende, men personlig synes jeg pysj generelt er et natt/koseplagg og foretrekker å daffe rundt i det innenfor husets fire vegger :)
 
Ja, det er fort gjort å lese på leppene når noen velger å kombinere det med en overedel som ikke dekker det essensielle ;) Pysjbukse er ikke så avslørende, men personlig synes jeg pysj generelt er et natt/koseplagg og foretrekker å daffe rundt i det innenfor husets fire vegger :)
:p jeg ler! :p herlig beskrivelse.
 
Nei, der går grensa.. Blir lettere sjokkert når jeg ser det. Kan gå i søpla / posten og kan fint skifte fra pysj til joggebukse for å dra på butikken :p En annen ting som stadig sjokkerer meg er tights.. Tights er ikke bukse! Dekk til rumpa!
 
Jaaa, jeg lufter ofte hunden i pysjbukse morgen og kveld, og har vært en kjapp tur på butikken i pysjen også :)
 
Nei..
 
hva er pysjbukse da??
 
Nei går ikke ut i hverken pysjbukse eller nattkjole ;)

Eier ikke noe pysjbukse heller, kommer ikke til kjøpe den om det står MICHAEL KORS på den med store bokstaver og den koster flere tusen;)
 
:L-.
Er kun på kaldeste vinteren at jeg klarer å sove med pysjbuksa nå for tiden, de siste årene har jeg blitt så varm om natta at jeg ikke klarer t-skjorte engang, altså kun om det er iskaldt. Svetter når jeg sover om jeg har klær på. :p Pysj er morgen eller ettermiddag/kveldsklær her (eller hele dagen om det er helg). Beste jeg vet. ^^

Hender det er netter jeg må sove uten altså, om det er for varmt. Jeg er generelt en liten frysepinn.
Når jeg var barn sov jeg med lue av og til:p
 
Var på rema kl 22:45 her en kveld i bjørn borg pysjbukse. Traff på kun ett menneske heldigvis, og det var personen i kassen
 
Nei, men kan gjøre det når jeg går kveldstur med hundene.
 
Absolutt!
Men ikke den typen som er som en tynn joggis, viser alle cellulitter:p så det finnes ting jeg helst holder meg hjemme i.
 
Nei, aldri offentlig som på butikk osv!! Men det er rett og slett fordi pysjbuksene mine er svært barnslige, og har masse kattepuser, hjerter og annet jalla motiv på seg :p
Har gått en liten trilletur i området da i pysj, på morgenen, når det har vært duppetid på snuppa :)
 
Kan finne på å gjøre det på nærbutikken (50 meter unna huset), men aldri ellers:p Var veldig in en periode husker jeg, pysjbukser over alt! Særlig Bjørn Borg:p
 
Back
Topp