Pynta til jul :-P

miss-piggy

Forelsket i forumet
Februarlykke 2015
Siden jeg skal en del ærend i morgen og Torsdag opprinnelig er vaskedag så har jeg pynta til Jul i dag :-)
Jeg pynter alltid til jul når det er første helga i advent.
Når pynter dere til jul? :-)
Her er et glimt fra stua mi.

ImageUploadedByBV Forum1417030455.036300.jpg

Så koselig!! Her på gården pynter vi til jul rundt lucia,treet 23 desember og så varer den til 20 dag jul! ;)

Vi pynter i lilla til advent første søndag i advent, og til jul lille julaften.

Pynter til jul lille julaften. Advent første søndag i advent

Er ikke så stor på julepynting fordi jeg alltid er bortreist i jula. Vi har bare en skoeske med julepynt, og den inkluderer også en julehåndduk :-D Men i år blir det kanskje julaften hjemme hos oss selv, så jeg har kjøpt en liten einer i en potte, som jeg lager minijuletrepynt til, og tenker pynte sånn litt etter litt iløpet av adventa.
Adventsstaken er forøvrig obligatorisk. Og pepperkaker :-)

So fint!:) Ska kosa meg å pynta te advent no i helgo;) So tar me julapynten helgo før jul :)

Har aldri pyntet så veldig til jul, bor i Bergen men har hele familien i øst. Reiser alltid "hjem" til mamma :) blir nok anderledes nå som vi får vårt første barn, kjenner at jeg har et større behov nå for å pynte/stelle til jul. Så i år pynter vi første uka i desember :D gleder meg sånn! Så skal vi på julemarked, ha bakedag og juleverksted.. Starter våre egne tradisjoner :)

Juletreet ofte rett før jul mens annet kommer litt etter litt. Blir ikke på mye pynting her i år

Så koselig :D Vi pynter alltid 1.desember, men blir nok noe senere i år i og med at vi overtar vårt nye hus 5.desember :P

Så fint :-)
Jeg bruker å pynte første helga i advent- og da pyntet jeg med rødt og ikke lilla. Liker rødt :):)

Men I år blir den nok litt forsinket :eek: (blir oppussingshelg I stua)

Tenkte jeg skulle pynte på søndag ;) pleier 1des men tror aldri jeg orket det på mandag :P

Så kjekt å se så mange forskjellige tradisjoner :-) Kan dere ikke slenge ut litt bilder etterhvert når dere har pynta da?? Så gøy og se synes jeg :-P

Jaaaa! Bilder!!! ;)

Julekrybben er oppe ;) koselig å pynte til jul ;)

Vedlegg

• 1417267854670.jpg
    1417267854670.jpg
    45,8 KB · Visninger: 21
Back
Topp