Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har laga det før, men synes det er en tolmodighets prøve de luxDe selger vell på bakeri/konditori mener jegmen roser i marsipan/sukkerpasta er ikke så vanskelig å lage
![]()
Hvite eller rosa I fargen tenker jeg. Å helst store på størrelse med en fult utsprunget nellikStore elr små blomster?![]()
Farger?
Som hun over skriver er ikke vanskelig å lage, finnes masse videoer og bildeforklaringer.
Marsipanroser for eks, det vil du klare lett malla
http://www.kakebaking.no/spiselige-...8stk-spisbare-blomster-rosa-og-gul-farge.html
Disse er jo veldig små...
Jeg sa noen mindre pene ord første gang jeg styrte på med det derHar laga det før, men synes det er en tolmodighets prøve de lux![]()
Det har jeg ikke tenkt på at de kanskje selger dem løse, skal spørre![]()
Hvite eller rosa I fargen tenker jeg. Å helst store på størrelse med en fult utsprunget nellik
Har sett de, å de er små ja. Skal ha silke sommerfugler på så lurer på å ha på blomster å, eller synes du jeg bare skal ha sommerfugler?
Nei kun sommerfugler og blomster og en vanlig rundspring formDåpskaken til snuppa di?
Spørs nå litt hvor stor den skal være, og om du kun tenker sommerfugler og blomster syns jeg ikke det virker mye...men skal du ha enda mer bør man gjerne utelukke noe...ikke allverdens med plass på en rundform.
Ser ut som det blir banning på deg dahehe...
Dette er det nærmeste jeg kommer å forklare hva jeg tenkerDåpskaken til snuppa di?
Spørs nå litt hvor stor den skal være, og om du kun tenker sommerfugler og blomster syns jeg ikke det virker mye...men skal du ha enda mer bør man gjerne utelukke noe...ikke allverdens med plass på en rundform.
Ser ut som det blir banning på deg dahehe...
Hehe, ja...tidlig ute med det meste du...men ikke neg. detNei kun sommerfugler og blomster og en vanlig rundspring form
Har 2 andre kaker og et koldtbord å lage den helga, så da holder jeg meg heller til moen ekstra sommerfugler
Å ja det er til snuppa
Men som du sikkert har skjønt så liker jeg å ha ting I hus I god tid![]()
Jeg har laga roser slik de ble laget på gamle måtenHehe, ja...tidlig ute med det meste du...men ikke neg. det![]()
Skulle gjerne laget de for deg![]()
Kan sende deg noen enkle fremgangsmåter jeg![]()
Nei, det betyr ikke det. Er vel bare det at den kommentaren kom fra ei som kjenner meg nå og vet jeg har veldig liten tolmodighet med visse tingJeg har kjøpt slike utstikker forme på panduro. Betyr det at jeg kommer til å stå å banne??? Aldri prøvd før
Tenkte å lage marshmallow lokk...
Krysser fingrene for at det går braNei, det betyr ikke det. Er vel bare det at den kommentaren kom fra ei som kjenner meg nå og vet jeg har veldig liten tolmodighet med visse ting![]()