O ja . Ser bara deres frakt e ju dyrare æn de eg ska ha. 89kr i bara fraktJa, da har du jo god tid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
O ja . Ser bara deres frakt e ju dyrare æn de eg ska ha. 89kr i bara fraktJa, da har du jo god tid
O ja . Ser bara deres frakt e ju dyrare æn de eg ska ha. 89kr i bara frakt
Jo . De eg skulle ha blev 54kr så post 89krEr ikke det typisk.. [emoji38]
Jo . De eg skulle ha blev 54kr så post 89kr
Ja syns det e på tryne att er ska vara Fastpris på små ting man bestellerJeg skal egentlig ha en lyspære fra lightup.no, men lyspæra koster 100kr og de har fast frakt på 99kr... haha.. da blir den liksom dobbelt så dyr pga frakten. Ser jo at fast fraktpris er en fordel når man handler lamper (gulvlamper osv er det jo litt størrelse på), men en liten lyspære.. [emoji38]
Vet du.. jeg hater virkelig frakt! I så mange butikker er det dyr frakt! Dritt når man må handle det meste av barneklær og barneutstyr på nett.O ja . Ser bara deres frakt e ju dyrare æn de eg ska ha. 89kr i bara frakt
Enig med deg. Eg synsVet du.. jeg hater virkelig frakt! I så mange butikker er det dyr frakt! Dritt når man må handle det meste av barneklær og barneutstyr på nett.
Eller at frakten kunne vært billigere hvis du bare skulle kjøpt en liten lett ting.Enig med deg. Eg syns
De borde bara fraktfritt visst du var medlem