Ja det skjønner jeg er kjedelig, men får jo feiret allikevel [emoji1]Så koselig hos oss var det bare én helg som passet og da passet det veldig dårlig for mange i familien. Så vi blir ikke så mange kjedelig, men sånn er det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det skjønner jeg er kjedelig, men får jo feiret allikevel [emoji1]Så koselig hos oss var det bare én helg som passet og da passet det veldig dårlig for mange i familien. Så vi blir ikke så mange kjedelig, men sånn er det
Ja, og hun skjønner jo ikke sååå mye av det enda, og tenker nok ikke at "her er det noen som mangler"Ja det skjønner jeg er kjedelig, men får jo feiret allikevel [emoji1]
Åja :/ da får jeg klare meg med de jeg harHusker rett å slett ikke hvilken nettside jeg bestilte fra [emoji23] kom i en 4 pakning med tall som kunne limes på [emoji4]
De har ballonger med 1-tall på nille ihvertfall og folieballong på søstrene grene og kremmerhusetHer skal det gå i mummi [emoji7] Har kjøpt inn papptallerkner, kopper å servietter, skal også se om jeg finner sånn ballong med 1-tall [emoji2]
Sæg ifra visst du kommeR på vart kronen er bestilld?Husker rett å slett ikke hvilken nettside jeg bestilte fra [emoji23] kom i en 4 pakning med tall som kunne limes på [emoji4]
Kan du si ifra visst du finner ut var man går kjøpt sånn kronaTakk for inspirasjon! Veldig fint! Har sett etter store sånne pom pom(?) I rosa, men utsolgt. Så det blir store hvite og mindre rosa. Hvor er kronen kjøpt?
Skal jeg gjøre [emoji106]Sæg ifra visst du kommeR på vart kronen er bestilld?
Tusen takk. Skall Google litt å se visst eg finnerSkal jeg gjøre [emoji106]
Fant ut at jeg har kjøpt den på selskapsshop.no [emoji4]Tusen takk. Skall Google litt å se visst eg finner
I willKan du si ifra visst du finner ut var man går kjøpt sånn krona
Takk skall in å se evt bestilleFant ut at jeg har kjøpt den på selskapsshop.no [emoji4]
selskapsshop.no finns deI will
Åh men spørs om vi rekker å handle der da. Skal feire neste helg. Vurderer om jeg skal lage en selvselskapsshop.no finns de
Det kom ganske raskt så hvis du bestiller i dag rekker du det nok [emoji4]Åh men spørs om vi rekker å handle der da. Skal feire neste helg. Vurderer om jeg skal lage en selv
Me ska ikkje ha før om 4 uker. Så me rekker detÅh men spørs om vi rekker å handle der da. Skal feire neste helg. Vurderer om jeg skal lage en selv
Da skal jeg prøve å få gjort det i kveldDet kom ganske raskt så hvis du bestiller i dag rekker du det nok [emoji4]
Ja, da har du jo god tidMe ska ikkje ha før om 4 uker. Så me rekker det