Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahahaha... "er det det det heter" det var mange det'erPapp til mat og drikke. Ballonger, pom pom ( er det det det heter?) og et folie ett tall
Tusen takk [emoji4] Vi var vel rundt 20 tror jeg [emoji4] kun familie, fadderne var invitert ja [emoji4] hvis de ikke hadde vært familie så hadde vi invitert dem utenom [emoji4] Han fikk mye fint [emoji1] Penger, Skinntøfler, smykke, eventyr bok, sko, to strikka gensere og lue (hjemme strikka), tre lekebiler i tre, Harry Potter illustrasjons bok, klær [emoji4] Fikk mest penger i grunn [emoji4]Så fint du pynta! Inviterte dere mange? Venner og familie, eller bare familie? Inviterte dere faddere (hvis han er døpt..)?
... og fikk han mye fint?
Takk for inspirasjon! Veldig fint! Har sett etter store sånne pom pom(?) I rosa, men utsolgt. Så det blir store hvite og mindre rosa. Hvor er kronen kjøpt?
Så koselig hos oss var det bare én helg som passet og da passet det veldig dårlig for mange i familien. Så vi blir ikke så mange kjedelig, men sånn er detTusen takk [emoji4] Vi var vel rundt 20 tror jeg [emoji4] kun familie, fadderne var invitert ja [emoji4] hvis de ikke hadde vært familie så hadde vi invitert dem utenom [emoji4] Han fikk mye fint [emoji1] Penger, Skinntøfler, smykke, eventyr bok, sko, to strikka gensere og lue (hjemme strikka), tre lekebiler i tre, Harry Potter illustrasjons bok, klær [emoji4] Fikk mest penger i grunn [emoji4]
Husker rett å slett ikke hvilken nettside jeg bestilte fra [emoji23] kom i en 4 pakning med tall som kunne limes på [emoji4]Takk for inspirasjon! Veldig fint! Har sett etter store sånne pom pom(?) I rosa, men utsolgt. Så det blir store hvite og mindre rosa. Hvor er kronen kjøpt?