Lot Felix sitte 2 minutter alene med en skål puffet havre i dag. Da jeg kom tilbake var det ene øret fullt, og han var i ferd med å stappe nesen full av havre også.[:o] Håper og tror at jeg fikk ut alt, men han virker veldig ivrig på å prøve det flere ganger.[>:] "Ikke ekkelt putte nesen, artig putte nesen" var alt jeg fikk til svar når jeg prøvde å forklare at han ikke kan gjøre slikt...
Hvordan lærer man egentlig barn at de ikke skal putte ting i nesen? Selv om jeg selvfølgelig visste at dette ville komme, så har jeg bare ikke tenkt over hva jeg skal gjøre med det. Nå ser jeg for meg alle mulige problemer...Noen som har puttet inn noe dere måtte på legevakten for å fjerne? Noen som vet hvor lenge slike ting varer? Hvor gamle er de før faren er over?
Hvordan lærer man egentlig barn at de ikke skal putte ting i nesen? Selv om jeg selvfølgelig visste at dette ville komme, så har jeg bare ikke tenkt over hva jeg skal gjøre med det. Nå ser jeg for meg alle mulige problemer...Noen som har puttet inn noe dere måtte på legevakten for å fjerne? Noen som vet hvor lenge slike ting varer? Hvor gamle er de før faren er over?