Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ble litt inspirert av tråden din, Medea[:)] Og da lurer jeg på: når begynner/begynte dere med pute til barna? Har ikke hatt pute i vogga til Eskil enda, men nå skal han over i større seng. Tenkte kanskje jeg skulle begynne med det da...
Elisabeth har ein del slim baki halsen, eller sånn opphovna mandel eller noko sånt... så ofte har ho litt problem med dette og våkner, og då legger eg ei pute i senga hennes. Halve kroppen hennes ligg på den, ikkje berre hodet... Og så er den syltynn som andre her skriv.
En trenger ikke å begynne med pute før 1-års alderen, men Talina begynte med puta da hun var 2-3mnd gammel pga et tips fra HS fordi Talina var skeiv i hodet etter å ha ligget mye på høyre side.
Brukte ikke pute til de andre ungene før etter fylt år, men siden Talina er blitt vant til den så får hun beholde den [:D]...og så koser hun seg jo så veldig med den [;)][:D][;)]