Pute

Lisee

Elsker forumet
Ble litt inspirert av tråden din, Medea[:)] Og da lurer jeg på: når begynner/begynte dere med pute til barna? Har ikke hatt pute i vogga til Eskil enda, men nå skal han over i større seng. Tenkte kanskje jeg skulle begynne med det da...

Vi bruker ikke pute. Hun ruller seg rett over på magen alltid når hun skal sove, så da vil jeg tro puta i senga ville vært i veien.

Aner ikke når det er "normalt" å begynne med pute jeg [&:]

Thea bruker heller ikke pute!
Tror ikke de skal ha det på en god stund jeg.....

Begynte med pute da hun var 1-2 mnd. Fikk beskjed av HS å ha pute så ikke bakhodet skulle bli flatt. Uansett, det er en sånn liten syltynn pute[:)]

Liam Isac bruker heller ikke pute. Tror ikke jeg kommer til å begynne med det enda.

Elisabeth har ein del slim baki halsen, eller sånn opphovna mandel eller noko sånt... så ofte har ho litt problem med dette og våkner, og då legger eg ei pute i senga hennes. Halve kroppen hennes ligg på den, ikkje berre hodet... Og så er den syltynn som andre her skriv.

Han har brukt pute siden han ble født

En trenger ikke å begynne med pute før 1-års alderen, men Talina begynte med puta da hun var 2-3mnd gammel pga et tips fra HS fordi Talina var skeiv i hodet etter å ha ligget mye på høyre side.

Brukte ikke pute til de andre ungene før etter fylt år, men siden Talina er blitt vant til den så får hun beholde den [:D]...og så koser hun seg jo så veldig med den [;)][:D][;)]

ayse berin bruker heller ikke pute

Har brukt pute til alle 3 fra de ble født. Gått helt greit, synes mer behagelig for de.

Back
Topp