Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mye kostet den?![]()
Wow! Kan jeg spørre hva selgeren heter?Så digg ut!
Jeg leste Pule!!!! Som overskrift [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]. Haha men ja den puta så digg ut!!
Vurderer å bestille meg en sånn en jeg også, da jeg allerede har begynt å få vondt i bekkenet (5+5)... Hvordan er lengden på den? Jeg er 172 cm høy, og det er jo litt mer enn en gjennomsnittlig asiater (som de putene sikkert er laget for)Hehe... Gidder ikke bestille hvis den blir altfor kort liksom
![]()

Jeg er forelsket [emoji7]Vis vedlegget 244849
Jeg får den mellom beina om jeg ligger sånn som hun på bildet. Men nå er jeg bare 165[emoji13]. Den rekker meg til hoftene om jeg har hodet på puta og ligger rett ut med bena![]()
Si gjerne fra hvordan den ble til deg, er selv 171 cm, så spent å høre [emoji1]Takk for svar! Jeg tok en råsjans og bestilte meg en jeg også, og om den er litt kort finner jeg sikkert en alternativ måte å bruke den på![]()
Si gjerne fra hvordan den ble til deg, er selv 171 cm, så spent å høre [emoji1]
Jeg har så lyst på BBhugme denne runden. Sleit sånn sist men fikk aldri ut fingeren før det var forsent. Tror jeg skal investere i en om jeg kommer meg på litt tryggere grunn.
Will do! [emoji106] Kjenner jeg eBay rett tar det litt tid å få den da, men skal prøve å huske det selv om gullfiskhjernen har krympa enda mer i det siste [emoji85]