Pute!!!!

Cassy90

Glad i forumet
Oktoberfruene 2018
Vårspirene 2021
Tenkte jeg skulle teste ut eBay sin variant av hugme. Synes denne så skikkelig søt ut [emoji23] endelig er den her! Tror jeg kommer til å sove som en STEIN med den [emoji7][emoji7] må bare vaske trekket. IMG_4250.JPG

Jeg leste Pule!!!! Som overskrift [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]. Haha men ja den puta så digg ut!!

Jeg leste Pule!!!! Som overskrift [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]. Haha men ja den puta så digg ut!!

Hahahha [emoji23][emoji33] vel.. en vet aldri. En får jo så rare innfall når en er gravid [emoji85]

Jeg har så lyst på BBhugme denne runden. Sleit sånn sist men fikk aldri ut fingeren før det var forsent. Tror jeg skal investere i en om jeg kommer meg på litt tryggere grunn.

Vurderer å bestille meg en sånn en jeg også, da jeg allerede har begynt å få vondt i bekkenet (5+5)... Hvordan er lengden på den? Jeg er 172 cm høy, og det er jo litt mer enn en gjennomsnittlig asiater (som de putene sikkert er laget for) :P Hehe... Gidder ikke bestille hvis den blir altfor kort liksom :)

Vurderer å bestille meg en sånn en jeg også, da jeg allerede har begynt å få vondt i bekkenet (5+5)... Hvordan er lengden på den? Jeg er 172 cm høy, og det er jo litt mer enn en gjennomsnittlig asiater (som de putene sikkert er laget for) :P Hehe... Gidder ikke bestille hvis den blir altfor kort liksom :)

Jeg er forelsket [emoji7]IMG_4268.JPG
Jeg får den mellom beina om jeg ligger sånn som hun på bildet. Men nå er jeg bare 165[emoji13]. Den rekker meg til hoftene om jeg har hodet på puta og ligger rett ut med bena :)

For en herlig pute! Har du fått testet den? :)

Jeg er forelsket [emoji7]Vis vedlegget 244849
Jeg får den mellom beina om jeg ligger sånn som hun på bildet. Men nå er jeg bare 165[emoji13]. Den rekker meg til hoftene om jeg har hodet på puta og ligger rett ut med bena :)

Takk for svar! Jeg tok en råsjans og bestilte meg en jeg også, og om den er litt kort finner jeg sikkert en alternativ måte å bruke den på :)

Takk for svar! Jeg tok en råsjans og bestilte meg en jeg også, og om den er litt kort finner jeg sikkert en alternativ måte å bruke den på :)
Si gjerne fra hvordan den ble til deg, er selv 171 cm, så spent å høre [emoji1]

Si gjerne fra hvordan den ble til deg, er selv 171 cm, så spent å høre [emoji1]

Will do! [emoji106] Kjenner jeg eBay rett tar det litt tid å få den da, men skal prøve å huske det selv om gullfiskhjernen har krympa enda mer i det siste [emoji85]

Jeg har så lyst på BBhugme denne runden. Sleit sånn sist men fikk aldri ut fingeren før det var forsent. Tror jeg skal investere i en om jeg kommer meg på litt tryggere grunn.

Den er fantastisk :D Jeg fikk en av mannen sist, og jeg har brukt den hver natt siden, også etter svangerskapet. Sover med den fortsatt :p

Back
Topp