Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kan ikke kjenne at han gjør det, men har sett på UL at han gjør detNoen som kjenner at babyen har begynt med det?
Jeg er ganske sikker på at hun i magen gjør det nå!
Er i uke 30.
Kjenner det når jeg vet at jeg holder på hodet eller ryggen. Da kommer det små, hurtige pustebevegelser av og til. Kjente det godt med de to første også. Ikke hikking eller sparking, men en mykere opp/ned bevegelse.
Jaha. Hva har du googlet da? Søker du her inne på forumet f.eks. så finner du mange tilsvarende tråder med folk som kan kjenne det.Jeg googlet det og da sto det at det var helt umulig å kjenne
Her kjenner jeg aller mest bevegelse for tiden og lite spark, da det begynner å bli trangt. Så kjenner mange slike bevegelser og det gjorde jeg med førstemann også - men pustebevegelser har jeg aldri tenkt at det har vært![]()
Jaha. Hva har du googlet da? Søker du her inne på forumet f.eks. så finner du mange tilsvarende tråder med folk som kan kjenne det.
Og i andre forum:
http://www.klikk.no/forum/dinbaby/i...-se-pustebevegelsene-til-babyen-utenpa-magen/
Nesten som jeg må få det på film nå, bare for å bevise at jeg ikke skrønerFikk opp endel svar fra jordmødre bl.a. hvor det sto at det ikke var mulig å se. Men de er jo ofte uenige om mye.. Sist svangerskap hadde jeg to episoder med falsk fostervannsavgang.. Det sa jordmoren min, mens jordmoren på sykehuset lo når jeg sa det![]()
Nesten som jeg må få det på film nå, bare for å bevise at jeg ikke skrøner![]()
Første vannavgang hos meg var "falsk". Var en lomme eller noe som hadde sprukket, det var ikke selve fostervannssekkenFikk opp endel svar fra jordmødre bl.a. hvor det sto at det ikke var mulig å se. Men de er jo ofte uenige om mye.. Sist svangerskap hadde jeg to episoder med falsk fostervannsavgang.. Det sa jordmoren min, mens jordmoren på sykehuset lo når jeg sa det![]()
Første vannavgang hos meg var "falsk". Var en lomme eller noe som hadde sprukket, det var ikke selve fostervannssekkenså det er mulig.
Her var det fødelegen som konstanterte detJa var det jeg også fikk beskjed om fra jordmora mi, men det var tydeligvis ikke jordmor på sykehuset særlig enig i
Jeg tror likevel at det var falskt fostervann da det ikke kan forklares på annen måte
Her var det fødelegen som konstanterte detjaggu er fagpersonale rundt om uenige i mye..
Jeg hadde nettopp vært på do, reiste meg opp og gikk for å vaske henda og der rant det mellom beina mine. Tenkte for meg selv at naaaai! Klarer ikke blæra mi å tømme seg skikkelig heller nå da.. må gå med bleie.. også slo det meg at det kunne være vannetJa det er ganske utrolig egentlig![]()
Fikk sånne "kvalme" bemerkninger om at jeg måtte ha tisset på meg?!